نخستین اپلیکیشن همراه با شهدا در خراسان شمالی رونمایی شد


نخستین اپلیکیشن همراه با شهدا در خراسان شمالی رونمایی شد

بجنورد- ایرنا- نخستین اپلیکیشن «همراه با شهدا» در خراسان شمالی روز پنجشنبه همزمان با غبارروبی گلزار شهدا که با حضور شماری از مسوولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی رونمایی شد.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اپلیکیشن ۱۴ آیکن دارد که در آن اطلاعات آماری جامعه ایثارگری براساس سامانه سجایا بارگذاری شده که در بازه زمانی یک ماهه به روز رسانی خواهد شد.

جواد کهنسال افزود: از جمله موضوعات بارگذاری شده کلام ناب شهدا در باره حجاب، انقلاب و نماز است که این موارد از وصیت نامه های شهدا استخراج شده و در اختیار مردم گذاشته می شود.

وی در ادامه گفت: در این اپلیکیشن مواردی همچون اسناد، مدارک و آثار شهدای هنرمند و همچنین خاطرات رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس بارگذاری شده است، که در آن قابل دریافت است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را از روز شنبه در سایت نوید شاهد و همچنین ایثار دریافت کنند و پس از یک هفته در سایت بازار قابل مشاهده است.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار و ۲۷۷ نفر تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر از جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج