دانش‌آموزان دبیرستانی در شیراز 600میلیون ریال کمک مومنانه جمع‌آوری کردند


دانش‌آموزان دبیرستانی در شیراز 600میلیون ریال کمک مومنانه جمع‌آوری کردند

شیراز-ایرنا-جمعی از دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب شیراز، 600 میلیون ریال بسته معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه جمع آوری کردند.

دبیر خیریه کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب شیراز، پنجشنبه در حاشیه مراسم اهدای این کمک‌های مومنانه به ایرنا گفت: کانون قرآن این دبیرستان با قدمتی قریب به ۲۰ سال، متشکل از دانش‌آموزان و دانش‌آموختگانی که از سراسر جهان با این دبیرستان در ارتباط هستند، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های معیشتی، بهداشتی و نیز نوشت‌افزار کرده‌اند.

رضا چیت‌ساز با اشاره به پیشیته تامین کمک‌ به نیازمندان از سوی دانش‌آموختگان این کانون، اظهار داشت: در سال‌های گذشته کمک‌هایی برای تامین نوشت‌افزار صورت گرفته بود اما این نخستین بار است که دانش‌آموزان در اهدای سایر کمک‌ها سهیم شده‌اند.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، مرغ و گوشت، اقلام بهداشتی و نوشت‌افزار به نیازمندان اهدا خواهد شد.

چیت‌ساز در باره نحوه شناسایی نیازمندان گفت: اولویت با در اختیار نهادن این بسته‌های معیشتی به آشنایانی است که از سوی دانش‌آموزان این مدرسه معرفی می‌شوند، همچنین تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی و دبیرستان تیزهوشان که از پیش شناسایی شده‌اند، افزون بر این بخشی از این کمک‌ها به خیریه‌ها و قسمتی نیز به مدرسه ناشنوایان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: دبیرستان شهید دستغیب از نظر مالی دبیرستانی برخوردار به‌شمار می‌رود و هدف از اجرای این طرح و سایر طرح‌های مشابه، ترغیب دانش‌آموزان به حساسیت در باره اطرافیان و نیز لزوم دستگیری از نیازمندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !