نماز جمعه در 9 شهر هرمزگان برگزار می‌شود


نماز جمعه در 9 شهر هرمزگان برگزار می‌شود

بندرعباس- ایرنا- مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان گفت: نمازجمعه فردا چهارم مهرماه با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت موارد بهداشتی در 9 شهر استان دارای وضعیت سفید، زرد و نارنجی اقامه خواهدشد.

حجت الاسلام آصف باصره روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: نماز جمعه فردا در چهار شهر بستک، پارسیان، میناب و جاسک برگزار نمی‌شود.
وی بیان داشت: نمازجمعه این هفته شهر بندرعباس به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می‌شود.
این مسوول از مومنان نمازگزار خواست برای پیشگیری از ویروس کرونا در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.
باصره گفت: صحن و شبستان مسجد جامع نیز برای پیشگیری از کرونا، قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی می‌شود.
وی یادآورشد: خانواده‌ها فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند و افراد سالخورده نیز برای حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع، در روز جمعه خودداری کنند.
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان ادامه داد: نمازگزاران باید قبل و بعد از نماز، از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی