سال آینده منتظر Office 2022 باشید


سال آینده منتظر Office 2022 باشید

طبق خبرهای جدید مایکروسافت قصد دارد مجموعه نرم‌افزاری آفیس 2022 را در نیمه دوم سال آینده برای ویندوز و مک روانه بازار کند. به این ترتیب حالا می دانیم چه وقت Office 2022 با قابلیت های جدید از راه می رسد.

طبق خبرهای جدید مایکروسافت قصد دارد مجموعه نرم‌افزاری آفیس ۲۰۲۲ را در نیمه دوم سال آینده برای ویندوز و مک روانه بازار کند. به این ترتیب حالا می دانیم چه وقت Office 2022 با قابلیت های جدید از راه می رسد.

اگر به تاریخ انتشار نسخه‌های مختلف مایکروسافت آفیس دقت کنید، متوجه می‌شوید که ردموندی‌ها به طور معمول مجموعه آفیس خود را هر سه سال یک‌بار بروز می‌کنند. آخرین نسخه از این مجموعه نرم‌افزاری آفیس 2019 است که دو سال قبل در چنین روزهایی منتشر شد.

سیاست‌های اخیر مایکروسافت در جهت فروش اشتراک و خدمات دیجیتال قرار گرفته است. با این شرایط برخی از افراد ممکن است تصور کنند ک آفیس ۳۶۵ به مایکروسافت ۳۶۵ مبدل خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که در کوتاه مدت این اتفاق رخ دهد. چرا که مایکروسافت روز سه‌شنبه در اخبار مرتبط با سرورهای ایمیل به شکل صریح تأیید کرد که در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه آفیس است.

در وبلاگ خبری Exchange سرور آمده است:

«نسخه‌ی جدیدی از مایکروسافت آفیس را برای ویندوز و مک در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ شاهد خواهیم بود.»

این جمله به این معنی است که حدود یک سال دیگر می‌توانیم نسخه جدید آفیس را تهیه کنیم. از شواهد مشخص است که نام مجموعه جدید Office 2022 باشد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا یک‌بار این مجموعه نرم‌افزاری را تهیه کرده و سپس بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتر تا سال‌ها بتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، نیازی به اتصال آنلاین هم در این روش وجود ندارد.

سال آینده منتظر Office 2022 باشید

اگر همین الان وب‌سایت بریتانیایی مایکروسافت آفیس را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که این کمپانی کاربران خانگی، تجاری و سازمان‌ها را به وضوح به سمت خرید اشتراک Microsoft 365 هدایت می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که آفیس ۲۰۲۲ چه ابزارها و امکاناتی خواهد داشت. مایکروسافت در نسخه‌های قب، نرم‌افزارهای اصلی مانند ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت‌لوک و اسکایپ را به کابران خانگی ارائه می‌داد. برای نسخه‌های اداری و تجاری هم محصولاتی مانند اسکایپ بیزینس، اکسچنج و شیرپوینت را افزون بر آن موارد در نظر می‌گرفت.

بنابراین می‌توان وجود طیف وسیعی از برنامه‌های جدید و بروز شده را در آفیس ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد. انتظار می‌رود این نرم‌افزارها با ویژگی‌هایی که در نسخه‌های آنلاین و اشتراکی آفیس وجود دارند، بروز شوند. جزئیات، امکانات، قیمت و تاریخ عرضه Office 2022 در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور