گرت بیل: هیچ گونه پشیمانی از بابت کارهایی که در رئال مادرید انجام دادم، ندارم


گرت بیل: هیچ گونه پشیمانی از بابت کارهایی که در رئال مادرید انجام دادم، ندارم

گرت بیل در نقل و انتقالات تابستان امسال به صورت قرضی از رئال مادرید جدا شد و به تاتنهام برگشت اما هیچ گونه...

گرت بیل در سال های آخر حضورش در رئال مادرید رابطه چندان خوبی با زین الدین زیدان نداشت و برای سومین سال متوالی او نیمکت نشین و حتی گاهی اوقات سکو نشین بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، بیل در مصاحبه با Sky Sports گفت:

نه هیچ گونه پشیمانی از بابت دوران حضورم در رئال مادرید ندارم. من فقط تلاش می کنم تا فوتبال بازی کنم؛ این تنها کاری است که می توانم انجام دهم و هرچیز دیگری که گفته می شود واقعاً از کنترل من خارج است. همانطور که گفتم، هیچ پشیمانی از کارهایی که انجام داده ام ندارم. هرچیزی که هرکس بگوید، به خودشان مربوط است.

من عقاید خودم و خانواده ام را می دانم و می دانم که دقیقاً چه کسی هستم، بنابراین تنها چیزی که به من مربوط است همین است. مشخصاً با قرار گرفتن در فرهنگی متفاوت، کشوری متفاوت، من مجبور شدم که به عنوان یک فرد بزرگ شوم، و اینجا فوتبالیست بودن اهمیتی ندارد. فقط یاد می گیرید که چگونه با موقعیت های مختلفی که در آنها قرار می گیرید کنار بیایید. بدیهی است که من در شرایط پر فشار زیادی بوده ام. من درون زمین و داخل ورزشگاه هو شده ام. بنابراین بله، یاد گرفته ام که با این گونه مسائل چگونه کنار بیایم، و خیلی آنها را جدی نگیرم.

فوتبال همین است، چیزی که عاشق بازی کردنش هستی و فقط باید بهترین عملکرد خود را ارائه کنی، و گاهی اوقات این تنها کاری است که می توانید انجام دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار