راه اندازی دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی در خارگ ضروری است


راه اندازی دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی در خارگ ضروری است

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و دینی لازم است دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز جمعه به نقل از حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست با بخشدار ویژه خارگ افزود: فرهنگ از کلیدی‌ترین عناصر امنیت‌ساز است و چنانچه این عنصر تقویت شود، شاهد برقراری امنیت در جامعه خواهیم بود.

وی بیان کرد: از سویی دیگر اگر فرهنگ رها شود، در جامعه ولنگاری ایجاد و در نتیجه آسیب‌های اجتماعی دامن‌گیر اجتماع می‌شود.

سروستانی ادامه داد: برنامه‌های قرآنی و فرهنگی خوبی در بخش خارگ با محوریت مردمی بودن در حال برگزاری است اما بدون شک توسعه آن نیازمند تقویت زیرساخت‌ها در حوزه فرهنگ سازی است.

وی گفت: به همین علت پیشنهاد ما این است که دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ راه اندازی شود.

سروستانی اظهار کرد: انتظار این است که برای پیشبرد هدف‌های فرهنگی به ویژه تبلیغ فرهنگ که بر پایه دین استوار است از سوی بخشداری و سایر دستگاه‌های مربوط همکاری لازم در خصوص راه اندازی دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: توجه به پیوست فرهنگی صنایع از مطالبه‌های جدی است که نیاز است صاحبان صنایع به این نکته مهم و کلیدی توجه داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه باید نقشه راه و شاخص اعتبارات فرهنگی برای جزیره خارگ تدوین شود که اداره کل تبلیغات اسلامی آمادگی دارد در به ثمر رساندن این امر مهم یاری کند.

سروستانی وحدت اهل سنت و شیعه را در خارگ مثال‌زدنی دانست و افزود: این جزیره شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و به دلیل شرایط خاص جغرافیایی ضرورت‌های خاصی را در زمینه کارهای تبلیغی و فرهنگی می‌طلبد.

بخشدار ویژه خارگ نیز افزود: این جزیره به عنوان نماد اتحاد ایران اسلامی، در حوزه وحدت مثال زدنی است.

ناصر ابراهیمی گفت: زمینه و ظرفیت مناسب فرهنگی در این جزیره وجود دارد که باید از این ظرفیت‌های غنی در راستای نظام مقدس اسلامی ایران بهره برداری لازم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید