برگزاری مسابقه شعر و شعرخوانی دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری اومال نکا


برگزاری مسابقه شعر و شعرخوانی دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری اومال نکا

کارگر از برگزاری مسابقه شعر و شعرخوانی دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری اومال نکا به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی دفاع مقدس خبر داد.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: برگزاری مسابقه شعر و شعرخوانی دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری اومال نکا با هدف نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت، پاسداشت شهدا و خانواده های شهدا و تبیین و روشنگری اهداف والای شهدا برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: با اشاره به برگزاری مسابقه شعر و شعرخوانی دفاع مقدس به همت کانون علی اکبر(ع) اومال نکا خاطر نشان کرد: این مسابقه به همت ستاد ساماندهی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ، باشگاه کتابخوانی دانه های انار و با تلاش کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا برگزار می شود.

کارگر، اهداف مسابقات را تبیین و روشنگری اهداف والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و وصیت نامه های آنان ، پاسداشت شهدا و خانواده هایشان، زنده نگهداشتن یاد شهدا و فرهنگ ایثارگری و شهادت و پاسداشت شهدا و خانواده های معزز شهدا عنوان کرد.

وی گفت: موضوع مسابقه مربوط به دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس و دو بخش ارسال فیلم و شعر است و علاقه مندان می توانند فیلم ارسالی خود را حداقل در ۳ دقیقه و حداکثر ۵ دقیقه همراه با معرفی شهید مورد نظر خود همراه با نام و نام خانوادگی و سن خود به شماره واتس آپ ۰۹۱۱۸۲۴۸۴۷۱ ارسال کنند.

کارگر افزود: علاقه مندان در بخش شعر باید اثر خود را به صورت تایپ شده در قالب word و یا به صورت پی دی اف به دبیرخانه ارسال نمایند و قابل ذکر است که دبیرخانه به آثاری که فاقد کیفیت مناسب صدا و تصویر باشند ترتیب اثر نخواهد داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا در پایان با اشاره به اینکه این مسابقه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: افراد از هم اکنون تا 5 مهر ماه می توانند آثار خود را به شماره اعلام شده ارسال کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۴۷۴۵۸۵۸ اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نکا تماس حاصل نمایند.

کارگر افزود: به نفرات برگزیده در این دوره از مسابقه در دو رده سنی کودک و نوجوان هدایایی اهدا می شود که نفرات اول 300 هزارتومان، نفرات دوم 200 هزار تومان و نفرات سوم 100 هزار تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق