معاون اول رییس جمهوری وارد هرمزگان شد


معاون اول رییس جمهوری وارد هرمزگان شد

بندرعباس - ایرنا- اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی ، شرکت جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و بازدید از گمرکات استان دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم استان درمجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت صنعت ومعدن و تجارت، وزیران جهادکشاورزی و راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس کل گمرک ایران و رییس بنیاد مستضعفان جهانگیری را در سفر به هرمزگان همراهی می کنند.

افتتاح مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس، بازید از بندر و گمرک شهید رجایی و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان است.

مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ۳۱۱ میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس سرمایه گذاری شده که با بهره برداری از مرحله دوم این مجموعه، ۱.۲ میلیون تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه می شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲.۴ میلیون تن شمش فولادی خواهد رسید.

براساس اعلام مسوولان این شرکت و با احتساب ظرفیت تولید در مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش، سهم تولید فولاد در این شرکت حدود ۱۰ درصد در تولید فولاد کشور افزایش می‌یابد که این میزان تولید باعث می شود تا رتبه فولاد کاوه جنوب کیش در میان تولیدکنندگان فولاد کشور از جایگاه هفتم به رده چهارم ارتقا یابد.

در جریان این سفر همچنین بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی و کلینک تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس با هزینه افزون بر یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به دلیل نیاز مبرم به تخت بیمارستانی ویژه زنان نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان، در استان با حضور معاون اول رییس جمهور، افتتاح می شود.

این مرکز درمانی ۱۳۰ تختخوابی با زیربنای ۱۰ هزار و ۶۶۰ مترمربع و اعتباری در راستای ارائه خدمت به زنان، مادران باردار و کودکان و نوزادان ساخت و تجهیز شده و دارای اورژانس، پنج اتاق عمل مجهز، بخش زایمان، بخش مراقبت پس از زایمان، بخش مادران پرخطر، (آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو)، بخش نوزادان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زنان، بخش بستری و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از مهم‌ترین بخش‌های این بیمارستان به شمار می رود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل