میزان ضریب هوشی با تست هوش تصویری همراه با جواب


اگر به دنبال تست هوش تصویری هستید این متن را تا آخر بخوانید، تفاوت‌ها را پیدا کنید و از میزان ضریب هوشی خود مطلع شوید.

به گزارش موبوایران، تست هوش تصویری، یکی از انواع تست‌های روانشناسی جالب و جذاب است که شما می‌توانید با مشاهده تصاویر و دقت در آن‌ها جواب تست را پیدا کنید و از میزان ضریب هوشی خود مطلع شوید. انجام تست‌های روانشناسی برای اکثر افراد جالب و جذاب است و در این میان تست‌های هوش تصویری، طرفداران زیادی دارد.

یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید پاسخ به تست‌های هوش است پیدا کردن جواب معما‌های تصویری و جالب از بهترین سرگرمی‌ها برای افراد است و شما می‌توانید با تمرکز و دقت زیاد در تصاویر جواب معما‌های تصویری را بیابید و از میزان ضریب هوشی خود مطلع شوید.

همانطور که در شکل می‌بینید، چهار ظرف داریم که محتویات آن ظاهر یکسانی دارند. اما اگر دقت کنید می‌بینید در یکی از ظروف، تفاوتی نهفته است.

با دقت به تصویر زیر نگاه کنید، اگر بتوانید در کمتر از ۳۰ ثانیه اشتباه آن را پیدا کنید، قطعا از دقت و هوش بینایی بالایی برخوردارید.

میزان ضریب هوشی با تست هوش تصویری همراه با جواب

پاسخ تست هوش تصویری:

ظرف شماره ۲

میزان ضریب هوشی با تست هوش تصویری همراه با جواب

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

صبحانه بهترین وعده غذایی، یک دروغ بزرگ باور نکنید | 96.3 هزار شیر یک تهدید بزرگ برای سلامتی شما به خوردن آن ادامه می دهید؟ | 230.7 هزار ده دلیل برای اینکه دیگر حتی یک قطره از آب خیارشور را دور نریخته و همه آن را بنوشید | 82.9 هزار شخصیتتان را از گروه خونی خود بشناسید | 66.9 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 68.2 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند