aitrades چیست؟ | اِی آی تریدز از واقعیت تا دروغ


aitrades چیست؟ | اِی آی تریدز از واقعیت تا دروغ

از دیرباز بازارهای مالی مهم ترین منبع کسب درآمد برای تمامی افراد بوده است. این بازارها با توجه به دوره...

از دیرباز بازارهای مالی مهم ترین منبع کسب درآمد برای تمامی افراد بوده است. این بازارها با توجه به دوره های متفاوت زمانی و رویکرد های سیاسی اقتصادی در جهان ، همواره دستخوش تغییرات اساسی بوده اند . در سال های اخیر با توجه به ظهور تکنولوژی های جدید و مخصوصا ارز رمزها ( cryptocurrency) بر بستر فناوری بلاکچین (blockchain) تعریف و فرصتهای جدیدی برای کسب درآمد از بازارهای مالی فراهم شده است. همانند تمامی بازارهای مالی ، دنیای رمز ارزها می تواند در کنار سودآوری فراوان و بسیار پر ریسک باشد و این ریسک ها برای افراد تازه وارد و کم تجربه که بدون داشتن دانش کافی یا مشاوره با افراد دارای صلاحیت اقدام به سرمایه گذاری می کنند ، ممکن است منجر به ضرر و از دست رفتن سرمایه بشود.

درباره اِی آی تریدز aitrades

aitrades چیست؟ | اِی آی تریدز از واقعیت تا دروغ

شرکت اِی آی تریدز ( AITrades ) با توجه به فرصت موجود و با استفاده از دانش شناخته شده هوش مصنوعی در جهان مخصوصا در بازارهای مالی ، از سال 2016 میلادی برای فراهم آوردن بستر معاملاتی روان ، برای تمامی افراد با هر میزان از دانش و تجربه شروع به فعالیت کرده و در سال 2018 میلادی به صورت جدی فعالیت خود را به جهان معرفی کرده است . لازم به ذکر است این کمپانی تا به حال به هیچ کشور( دولت ) ، نهاد سیاسی ، اقتصادی وابسته نبوده و در حال حاضر قصدی برای این مورد اعلام نکرده است .

همچنین طبیعی است که در راه رسیدن به اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و طبعا بلند مدت هر استارت آپ مسائل و سختی های مختلفی پیش بیاید.

شایان ذکر است که با وجود تمام مسائل پیش آمده (مانند همه گیری ویروس کوید19 یا همان کرونا ویروس) ،AITrades به تمامی برنامه های از پیش اعلام شده خود مانند راه اندازی چت آنلاین ، پلتفرم معاملاتی ، اضافه کردن روش های پرداخت و برداشت ، لیست شدن کوین این کمپانی در کیف پول های معتبر و ... عمل کرده و در راه ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر در حال تلاش شبانه روزی است .

همان طور که چند سال طول کشید تا بیت کوین BTC ( اولین رمزارز ارائه شده ) ، مورد شناخت و استقبال جهانی قرار بگیرد ، aiTrades هم در راه جهانی شدن ، مسیر نسبتا سخت و طولانی را در پیش دارد ! این کمپانی در خصوص افراد یا گروه هایی که با کپی برداری از اسم و لوگوی این سایت در صدد کلاهبرداری هستند بارها هشدار داده و در این خصوص هیچ مسئولیتی ندارد.

همچنین تمامی فعالیت های شرکت به صورت عادی در حال انجام و هیچ برداشت انجام نشده ایی در طول 20 ماه گذشته ثبت نشده است و تمامی مشارکت کنندگان این کمپانی توانسته اند مبالغ خود را با توجه به قوانین این شرکت ، دریافت و در صورت بروز هر مسئله ای با مراجعه به چت آنلاین در روزهای دوشنبه تا جمعه می توانند پیگیری تمامی موارد باشند .

صرافی اِی آی تریدز (EXCHANGE AItrades)

aitrades چیست؟ | اِی آی تریدز از واقعیت تا دروغ

نکته جالب دیگر در مورد AItradesفعال سازی سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال می‌باشد ، که به تازگی در کنار دیگر فعالیت های این کمپانی راه اندازی شده است.

اکسچنج اِی آی تریدز یا همان صرافی اِی آی ترید (AItrade) از رمز ارز های بیتکوین btc ،اتریوم eth ، اِستلار XLM و اِی آی تریدز کوینCOIN ATC.

در کنار تمام این موارد که با توجه به وایت پیپر ارائه شده توسط این کمپانی و مشاهده آن شاهد این موضوع هستیم که تا به امروز توانسته اند به تمامی نتایجی که مد نظرشان بود در زمان تعریف شده از قبل برسند.

ارز دیجیتال شرکت‌ای آی تریدز

امروزه در بازار هر ATC کوین با قیمت بالای یک دلار محاسبه می‌شود، ارزش آن به مراتب بالا‌تر خواهد بود، اما در حال حاضر نرخ جهانی آن به صورت دقیق $usd۱.۱ است.

این موضوع به خودی خود مُهر تاییدی بر مجموعه و شرکت AITRADES می باشد. همچنین برای مشاهدات بیشتر در مورد این کمپانی میتوانیم به صفحه

استلار اکسپورت (https://stellar.expert/explorer/public/asset/ATC-GBYZDFZTJNVS3IKWWBJUS5W3LFAHGNITGQOQ5KTGZXIQ3UGJS7SIQCHU-1?order=desc) استلار اَسِت (https://stellarasset.com/en/assets/2725-atc)

این مجموعه اشاره کرد.

شما می توانید در این دو سایت اطلاعاتی کلی در رابطه با ارز دیچیتال aitrades به دست آورید ، همچنین با توجه به الگوریتم های نمایش داده شده با داشتن دانش کافی می توانید آن را مورد بررسی قرار بدهید.

سایت رسمی : https://aitrades.com/

همچنین در ویکی‌پدیا بخوانید: aitrades چیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل