بیش از 2 هزار کارت بلیت خبرنگاری در تهران صادر شد


بیش از 2 هزار کارت بلیت خبرنگاری در تهران صادر شد

تهران- ایرنا- مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی پایتخت با بیان اینکه فرآیند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارایه کارت بلیت مترو در حال انجام است، گفت: تاکنون 2 هزار و 62 کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، «عمار سعیدیان‌فر» روز شنبه با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدان شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده، ارسال شده است، توضیح داد: چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده به طور حتم نقص مدرک داشته است.

وی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته‌اند باید نواقص مدارک خود را برطرف کنند زیرا در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آنان داده نمی‌شود.
«سعیدیان‌فر» تصریح کرد: واجدان شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده‌اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یکساله فعال داشته باشند (کارت بلیت سال ۹۸ ) مبلغ تخصیص یافته برای سال ۱۳۹۹ در آن کارت شارژ می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران توجه داشته باشند در صورت نداشتن کارت بلیت باید به نشانی اینترنتی http://eticket.tehran.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۳ بهمن ماه ۹۸ لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی سال ۹۹ شهر تهران» را با ۲۱ درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک و بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته است و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان