هیات داوران هفتمین سوگواره «بر آستان اشک» معرفی شدند


هیات داوران هفتمین سوگواره «بر آستان اشک» معرفی شدند

تهران-ایرنا-رئیس فرهنگسرای اندیشه هیات داوران هفتمین سوگواره شعر آیینی «بر آستان اشک» را معرفی کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا 10مهرماه است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ و فرهنگسرای اندیشه، «ناصرامین‌زاده» اظهارداشت: «علی داودی»، «احمد بابایی» و «محمود حبیبی کسبی»، به عنوان داوران ‌سوگواره شعر آیینی «بر آستان اشک» انتخاب شده و داوری آثار ارسال شده را برعهده خواهند داشت.
وی گفت: هفتمین دوره سوگواره شعر آیینی «بر آستان اشک» به همت فرهنگسرای اندیشه و به دبیری «فاطمه نانی‌زاد» در دو بخش ویژه در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود.
«امین‌زاده» افزود: بخش اول شامل فراخوان جمع‌آوری اشعار آیینی شاعران از سراسر کشور و بخش دوم شب شعرهای آیینی در چهار فرهنگسرای برگزارکننده این رویداد است.
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ بیان کرد: هفتمین دوره از این سوگواره با توجه به احساس مسئولیت اهالی فرهنگ و ادب در قبال موضوعات روز کشور، فراخوان عمومی خود را در چهار موضوع اصلی «اربعین و انتظار»، «محرم بی‌سردار»، «مساوات امام حسن(ع)» و «مدافعان سلامت» منتشر و از علاقه‌مندان برای ارسال آثار در این موضوعات دعوت کرده‌است.
وی اظهارداشت: تاکنون بیش از یکصد شعر آیینی در چهار موضوع اصلی سوگواره به دبیرخانه برآستان اشک رسیده‌است.
«امین‌زاده» گفت: استقبال بسیار خوب شاعران از اشعاری در فراق شهید «سردار حاج قاسم سلیمانی» در بخش «محرم بی‌سردار»، از جمله نکات قابل توجه است، همچنین نوسروده‌های ارزشمندی در بخش «مدافعان سلامت» به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده‌است.

براساس این گزارش، شاعران و علاقه‌مندان برای شرکت در سوگواره «برآستان اشک» می‌توانند آثار خود را تا دهم مهرماه در قالب کلاسیک و در چهار موضوع اشاره شده به نشانی put.andisheh@gmail.com ارسال کنند.
آثار برگزیده، در چهار مراسم شب شعر که در دهه پایانی ماه صفر در فرهنگسراهای اندیشه، شهیدقاسم سلیمانی، اشراق و ولا برگزار می‌شود، معرفی شده و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

هیات داوران هفتمین سوگواره «بر آستان اشک» معرفی شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا