تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز


تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار و سپهر ایرانیان که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده و خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا) و تسنیم در این استان مهمترین مطالب روز شنبه پنجم مهر ماه خود را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر شماره ۱۶۹۷ خود را به اظهارات امام جمعه فردیس در آیین معارفه شهردار این شهر اختصاص داد و نوشت: استانداری البرز به مسئله انتزاع کرج و فردیس ورود کند.

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

نکات بهداشتی برای پیشگیری از گسترش کووید ۱۹ در مدارس، ایجاد جو روانی نامطلوب و التهاب در بازار ارز جرم محسوب می‌شود، انعقاد تفاهم‌نامه تامین اعتبار ۲۵ پروژه جهش تولید البرز و اتمام ساخت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان آبان ماه نیز از جمله عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه است.

این روزنامه در سرمقاله خود نیز مطلبی با عنوان «چشم‌های بسته آژانس به روی فعالیت هسته‌ای سعودی» منتشر کرده است.

روزنامه پیام سپیدار مهمترین تیتر شماره ۱۵۱۱ خود را به اظهارات مدیر دارو و فراورده‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اختصاص داد و نوشت: اغلب داروخانه‌های البرز انسولین ندارند!

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

این روزنامه در بخش اخبار برگزیده عناوینی از جمله بی‌مهری در مسکن مهر با نامهربانی پیمانکاران، انتزاع شهرداری فردیس از کرج محقق نشده است، بهره‌برداری از ۲۱ واحد آموزشی در البرز، برگزاری مانور اطفاء حریق و کنترل نشتی گاز کلر در اسلامشهر و فاز اول باغ موزه دفاع مقدس البرز افتتاح شد منتشر کرده است.

تاکید فرماندار کرج بر پوشش بیمه کرونا خبرنگاران، آثار تاریخی البرز در نوبت ثبت جهانی و بسته تشویق مالی جهت مشارکت در احیای بافت‌های فرسوده قدس از دیگر تیترهای مهم این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان در مهمترین تیتر شماره ۸۶۸ خود نوشت: طرحی با ابهامات متعدد و مردمی ناامید از اجرا.

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

واکسن ویروس کرونا تا اوایل سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد، امیدواریم که اروپایی‌ها در فشار علیه ایران به ما ملحق شوند، بازگرداندن خاندان پهلوی یکی از اهداف صدام برای حمله به ایران بود و تهدید به اخراج و عدم تمدید قرارداد ذکر زبانی کارفرما شده است نیز از جمله عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه اسن.

روزنامه دنیای هوادار در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۵۸۰ خود نوشت: «سعیدی سیرایی» آخرین فرصت برای خدمت!

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

«چه کسی مهدی بلیغ سینمای ایران خواهد شد؟» دیگر تیتر صفحه نخست این روزنامه است.

خبرگزاری ایسنا در مصاحبه‌ای با عنوان «قلیان‌سراها همچنان حق فعالیت ندارند» به نقل از مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز نوشت: عرضه قلیان به صورت کامل ممنوع است و در صورت مشاهده بلافاصله محل مورد نظر تعطیل خواهد شد.

مقصود جعفری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از سرو قلیان در برخی از سفره خانه‌های سنتی استان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تا کنون اجازه سرو قلیان را به هیچ رستوران و سفره خانه سنتی نداده‌ایم.

وی ادامه داد: عرضه قلیان به صورت کامل ممنوع است و در صورت مشاهده بلافاصله محل مورد نظر تعطیل خواهد شد.

وی توضیح داد: البته رعایت سایر نکات بهداشتی در این مراکز تحت نظارت است و در صورت مشاهده بی توجهی به این دستورالعمل‌ها اخطار و تعطیلی پنج روزه برای متخلفین در نظر خواهیم گرفت، در صورت مشاهده تخلف مجدد تعطیلی ۱۰ روزه برای این مراکز لحاظ خواهد شد و با ادامه بی توجهی‌ها پلمب بلند مدت در نظر خواهیم گرفت.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: شرایطی می‌تواند موجب تشدید دو چندان بیماری شود که در این میان می‌توان به حضور در سالن‌های بدنسازی و یا استخرها اشاره کرد.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود از حضور در مراکز پرخطر خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم در گفت و گویی با عنوان «۴۰ پروژه عام‌المنفعه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان البرز افتتاح می‌شود» به نقل از جانشین سازمان بسیج سازندگی استان البرز نوشت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴۰ پروژه عام المنفعه بسیج سازندگی در استان البرز امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر عنایتی با بیان اینکه "بسیج سازندگی تلاش می‌کند که بتواند خدمات خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی وعام المنفعه به جامعه ارائه کند" اظهار داشت: تلاش می‌شود با نیازسنجی و استفاده از ظرفیت‌های جهادگران، خدمات مختلفی به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه "به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۴۰ طرح عام المنفعه توسط بسیج سازندگی در استان البرز امروز به بهره‌برداری می‌رسد" افزود: این پروژه‌ها شامل طرح‌های آبرسانی، خانه محروم، خانه عالم و پل روستایی است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان البرز با عنوان اینکه "در حوزه اشتغالزایی نیز با کمک خیرین طرح‌هایی را آماده و به بهره‌برداری می‌رسانیم" تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۳ کارگاه اشتغالزایی ویژه افراد نیازمند جویای کار در استان البرز افتتاح می‌شود.

عنایتی با بیان اینکه "پروژه‌ها براساس نیاز مردم شناسایی و به بهره‌برداری می‌رسد" تصریح کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ مبلغی بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها هزینه شده است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.
استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق