عصاى دست غایب بزرگ استقلال مقابل پاختاکور/مدافع آبى ها رسید


ایران ورزشى: وریا غفوری که در بازی گذشته استقلال مقابل الاهلی عربستان در اواخر نیمه اول از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد، به دیدار امروز آبی‌ها نیز نمی‌رسد. غفوری که قبل از...

ایران ورزشى: وریا غفوری که در بازی گذشته استقلال مقابل الاهلی عربستان در اواخر نیمه اول از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد، به دیدار امروز آبی‌ها نیز نمی‌رسد. غفوری که قبل از بازی با الاهلی درد جزئی در زانوی خود داشت، در جریان مسابقه با مصدومیت جدید از ناحیه همسترینگ مواجه شد. با وجود اینکه کادر درمانی استقلال اقدامات پزشکی را روی همسترینگ غفوری آغاز کرده اما کاپیتان آبی‌ها با توجه به وضعیتی که دارد به دیدار مقابل پاختاکور نمی‌رسد. این در حالی است که پزشکان استقلال در تلاش هستند تا غفوری را در صورت صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به این مسابقه برسانند اما چیزی که مشخص است او امروز نمی‌تواند در ترکیب تیمش مقابل نماینده ازبکستانی به میدان برود. غفوری برای استقلال فقط حکم یک بازیکن را ندارد، کاپیتان محبوب استقلال که قبل از سفرش به قطر قراردادش را دوباره با استقلال تمدید کرد، حکم لیدر را در زمین دارد و وقتی او کنار تیم استقلال است کادرفنی این تیم نگرانی ندارند. غفوری از نظر فنی هم یکی از وزنه‌های تیم استقلال به حساب می‌آید و به طور حتم وقتی این بازیکن نمی‌تواند به دلیل مصدومیت به زمین مسابقه برود باید نگران تیم استقلال بود.


یزدانی بالاخره رسید
سیاوش یزدانی در هفته پایانی لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر مصدوم شد و به همین خاطر دو بازی حساس جام حذفی در برابر پرسپولیس و تراکتور را از دست داد. این مدافع با تجربه با اینکه همراه استقلالی‌ها به قطر رفته اما در دو بازی آسیایی مقابل الشرطه و الاهلی نیز نتوانست به میدان برود. یزدانی اما در روزهای گذشته زیر نظر کادر درمانی استقلال کار کرد و تمرینات ویژه‌ای را انجام داد تا شرایط بدنی مناسبش را به دست بیاورد. با تلاش‌های کادر پزشکی استقلال این مدافع به طور کامل بهبود یافته و می‌تواند آبی‌ها را در مصاف امروز با پاختاکور ازبکستان همراهی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت