شما از چه کارتون یا شخصیتی می ترسیدین؟


شما از چه کارتون یا شخصیتی می ترسیدین؟

به گزارش شیرین طنز، شهاب جعفر نژاد با انتشار کارتون زیر نوشت : نمی دونم؛ یا من خیلی سوسول و ترسو بودم که از قیافه... ادامه مطلب نوشته شما از چه کارتون یا شخصیتی می ترسیدین؟ اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

به گزارش شیرین طنز، شهاب جعفر نژاد با انتشار کارتون زیر نوشت : نمی دونم؛ یا من خیلی سوسول و ترسو بودم که از قیافه ی مادر بزرگه و چاق و لاغر و برونکا و حتی اُرم و جیرجیر می ترسیدم یا واقعا اینا ترسناک بودن…

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

در مورد چاق و لاغر تقریبا می دونم اکثریت بچه های هم سن و سالم در اون دوران همین حس رو داشتند… ولی مادر بزرگه به نظرم کابوس اختصاصی خودم بود، تو خواب و بیداری می دیدمش که با همین اخم و یه خنده ی مریض وار داره میاد سمتم…..

حتی به نظرم اون مرده که با نِل روی درشکه می نشست هم وحشتناک بود… یا اون کرکسه تو برنامه ی بچه ها مواظب باشین… خداروشکر با این وجود از لحاظ روانی حداقل خیلی ضربه نخوردیم.

جا داره تشکر کنم از مسئولین آن زمان سازمان که برامون “جن گیر” پخش نمی کردن….چی بودن اینا؟

شما از چه کارتون یا شخصیتی می ترسیدین؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان