تصاویر لو رفته از نمونه اولیه گوشی پیکسل 5 ؛ گوشی گوگل با طراحی عجیب


تصاویر لو رفته از نمونه اولیه گوشی پیکسل 5 ؛ گوشی گوگل با طراحی عجیب

رسانه کلیک – به تازگی تصویری از نمونه اولیه گوشی پیکسل 5 منتشر شده است که طراحی عجیبی دارد و کمی شبیه به نسل اول گوشی‌های پیکسل در سال 2016 است.  شرکت گوگل ماه گذشته از گوشی پیکسل 4a خود رونمایی کرد و طبق گفته افشاگران قصد دارد در تاریخ 15 اکتبر یا 24 مهر […] نوشته تصاویر لو رفته از نمونه اولیه گوشی پیکسل 5 ؛ گوشی گوگل با طراحی عجیب اولین بار در...

رسانه کلیک – به تازگی تصویری از نمونه اولیه گوشی پیکسل 5 منتشر شده است که طراحی عجیبی دارد و کمی شبیه به نسل اول گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۶ است.

شرکت گوگل ماه گذشته از گوشی پیکسل 4a خود رونمایی کرد و طبق گفته افشاگران قصد دارد در تاریخ ۱۵ اکتبر یا ۲۴ مهر ماه از گوشی پیکسل 5 خود رونمایی کند و در اواخر نوامبر نیز از مدل 5G پیکسل 4 رونمایی کند. به لطف افشاگران و تصاویر لو رفته از منابع مختلف، اطلاعات زیادی از طراحی و قابلیت‌های این گوشی‌ها در دسترس است.

به نظر می‌رسد که گوشی های پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G شبیه هم باشند؛ اما به تازگی تصویری از پیکسل 5 منتشر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به نمونه اولیه یا پروتوتایپ آن باشد. این عکس نشان می دهد که شرکت گوگل طراحی عجیب و غریبی برای گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است.

این تصویر یادآور طراحی دو رنگ اولین نسل گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۶ است. قاب پشتی این گوشی در تصویر منتشر شده دو رنگ است که به نظر می‌رسد از دو جنس متفاوت نیز تشکیل شده باشد و قسمت پایینی شیشه‌ای باشد. چ

منابع مختلف اعلام کرده‌اند که این تصویر متعلق به گوشی پیکسل 5 است؛ اما اگر نگاه دقیقی به این تصویر بیندازید متوجه می‌شوید که بالای گوشی یک بریدگی برای هدفون 3.5 میلی‌متری وجود دارد که طبق اطلاعاتی که تاکنون درباره این گوشی منتشر شده است، جک هدفون در گوشی جدید گوگل وجود نخواهد داشت اما در گوشی پیکسل 4a 5G وجود دارد. به همین دلیل ممکن است که این تصویر مربوط به پیکسل 4a 5G باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی