بسته‌های غذایی و نوشت‌افزار به نیازمندان آستارا توزیع شد


بسته‌های غذایی و نوشت‌افزار به نیازمندان آستارا توزیع شد

آستارا - ایرنا - 250 بسته غذایی و 500 بسته نوشت‌افزار با همکاری سپاه و هیات رزمندگان اسلام آستارا، به مناسبت هفته دفاع مقدس در بین نیازمندان و خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مسئول هیات رزمندگان اسلام آستارا روز شنبه در حین توزیع بسته های غذایی در ساختمان هیات اظهار کرد: هر بسته غذایی شامل روغن، ماکارونی، مرغ، برنج و حبوبات است و خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا از این حمایت ها بهره مند می شوند.

محمد داداش زاده اصل بیان کرد: پیش از این در طرح مواسات و کمک مومنانه با همکاری خیران، حدود ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شده بود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم اظهار کرد: ۵۰۰ بسته نوشت ‌افزار با کمک های مردمی تهیه شده بود و امروز توسط خیران در بین دانش آموزان روستاها و نقاط محروم شهری توزیع شد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: هر بسته حاوی مداد، دفتر، خودکار، کیف و دفنرچه یادداشت بود و برای تهیه هر بسته حدود سه میلیون ریال هزینه شده بود.

وی بیان کرد: در ایام پیشگیری از کرونا وحدت ملت برای کمک به نیازمندان مثال زدنی است و نیروهای بسیج برای توزیع عادلانه بسته های نوشت افزار بین نیازمندان تلاش می کنند.

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه سالروز حمله نظامی عراق به ایران، هفته دفاع مقدس نامیده می شود و ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده، از همان روزهای نخست، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و خسارت های سنگینی به اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید