تهران در وضعیت نگران کننده است


تهران در وضعیت نگران کننده است

توکلی گفت: درحال حاضر وضعیت استان تهران از نظر شیوع کرونا خوب نیست و در شرایط قرمز هستیم.

تهران در وضعیت نگران کننده استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کرونا در تهران؛ وضعیت کاملا بحرانی و پرخطر امشب ۵ مهر در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور نادر توکلی معاون درمان ستاد ملی کرونای استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

معاون درمان ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت استان تهران خوب نیست و لذا در شرایط قرمز هستیم گفت: وضعیت در سطح مراکز درمانی استان تهران قرمز و نگران کننده است.

او با اشاره به اینکه یک سری مداخلات باید به صورت ویژه در کلانشهر تهران صورت گیرد، افزود: امروز در ستاد مقابله با کرونا برای تهران پیشنهاداتی ارائه شد که انشاالله باید مورد تصویب قرار بگیرد.

توکلی با اشاره به اینکه بخشی از بیمارانی که مبتلا هستند به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، ادامه داد: تا به این لحظه در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران سرپایی و دولتی خوشبختانه مشکلی نداشتیم.

معاون درمان ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران تصریح کرد: بیمارستان‌ها دو نوع خدمات به بیماران کرونایی ارائه می‌دهند که شامل خدمات اورژانسی و خدمات غیر اورژانسی است. در حال حاضر هیچ یک از خدمات بیمارستان‌ها در کلانشهر تهران مختل نشده است و ما مرحله به مرحله برنامه‌ریزی می‌کنیم. در هفته پیش رو به نظر می‌رسد اگر تمهیداتی در نظر گرفته نشود شرایط برای ارائه خدمات ممکن است مسئله ساز باشد. هم‌اکنون تعداد بستری‌ها علیرغم اینکه بالاست، اما بیماری نداریم که پذیرش نشده باشد، ملاک برنامه‌ریزی تعداد بیمارانی است که منتظر تخت در قسمت اورژانس می‌مانند.

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول