بازگشت کهکشانی ها به بازی با درخشش کاپیتان راموس


 بازگشت کهکشانی ها به بازی با درخشش کاپیتان راموس

بانک ورزش - شاگردان زین‌الدین زیدان در یک بازی خارج از خانه از هفته سوم لالیگا، موفق به کسب اولین برد خود در فصل جدید شدند. به گزارش بانک ورزش،...

بانک ورزش - شاگردان زین‌الدین زیدان در یک بازی خارج از خانه از هفته سوم لالیگا، موفق به کسب اولین برد خود در فصل جدید شدند.


به گزارش بانک ورزش، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال رئال بتیس و رئال مادرید در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر 2 مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به پایان رسید.

رئال مادرید در دقیقه 14 با گلزنی فدریکو والورده پیش افتاد، اما در دقیقه 35 آیسا مندی کار را برای بتیس به تساوی کشاند. دو دقیقه بعد از مندی، هم‌تیمی او ویلیام کاروالیو برای اولین بار بتیس را در این بازی پیش انداخت تا این تیم برنده به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم رئال مادرید خیلی زود گل خورده را جبران کرد و سه دقیقه پس از شروع این نیمه حمله‌ای ترتیب داد که در نتیجه آن دروازه تیم بتیس به اشتباه توسط بازیکن این تیم امرسون باز شد. اخراج امرسون در دقیقه 67 به دلیل خطا روی لوکا یوویچ در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان بتیس، کار را برای رئالی‌ها آسان‌تر کرد و در دقیقه 82 بود که این تیم توسط سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی گل سوم و پیروزی‌بخش خود را به ثمر رساند تا اولین بردش را در دومین بازی خود در این فصل کسب کند.

امروز شش بازی دیگر در هفته سوم لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:
اوساسونا - لوانته، ساعت 13:30 (به وقت تهران)
ایبار - اتلتیک بیلبائو، ساعت 15:30
اتلتیکومادرید - گرانادا، ساعت 17:30
وایادولید - سلتاویگو، ساعت 20:00
کادیس - سویا، ساعت 20:00
بارسلونا - ویارئال، ساعت 22:30

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی