ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه آغاز شد


ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان خبر داد و گفت: آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در آبان ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

«بهرام بادکو» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آزمون برای تامین نیروی انسانی موردنیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای به صورت قرارداد موقت شرکتی همزمان با سراسر کشور در دومین روز از آبان ماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزاری این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و منوط به موافقت ستاد استانی کرونا خواهد بود.

بادکو در ادامه گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت کار و تامین از سوم مهرماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا ۱۲ مهر با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به ادرسwww.hrtc.ir (http://B۳www.hrtc.ir) ثبت نام کنند.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، افزود: سهمیه استان کرمانشاه ۲۵ نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت برای مشاغل متصدی خدمات اداری، بهیار، نگهبان، کمک پرستار، متصدی خدمات دارویی، راننده آمبولانس و منشی است. عمدتاً داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برای شرکت در آزمون کافی است.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون از ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۹به سامانه www.hrtc.ir مراجعه کنند.

بادکو گفت: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام برای روز آزمون است که در فرم ثبت نام درج خواهند کرد. ساعت آغاز و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شـرکت در آزمون درج می شود و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسـید.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: داوطلبان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، علاوه بر مطالعه دفترچه راهنما، با مرکز آزمون سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- سه راه ۲۲ بهمن- سازمان جهاد دانشگاهی- مرکز آزمون به شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۱- ۳۰۳-۳۰۴-۳۰۶-۳۰۹ تماس بگیرند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال گذشته ۱۵.۷ درصد اعلام شده که در صدر استان های کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه