مرحله استانی نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در آذربایجان‌شرقی به کار خود پایان داد


مرحله استانی نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در آذربایجان‌شرقی به کار خود پایان داد

مرحله استانی نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در سال جاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و معرفی نفرات راه یافته به مرحله کشوری، به کار خود پایان داد.

دبیر مسابقات المپیاد ملی مهارت در این خصوص اظهار کرد: مسابقات شهرستانی و استانی نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در سال 99 با حضور تعداد 272 نفر شرکت کننده در مرحله شهرستانی و 56 نفر در مرحله استانی، در مدت یک هفته با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

یدالله فرید ثانی افزود: نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در 22 رشته مهارتی در آذربایجان شرقی و با رعایت شیوه‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری‌های مناسب طی یک هفته برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات رقابت کنندگان مهارت محور در 11 رشته مهارتی با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد استان آذربایجان شرقی، گفت: در رشته‌ جوشکاری، فرهاد قرجه داغی عدل، رشته کاشیکاری دیوار و کف، فردین نادری، رشته فناوری اتومبیل، یونس علی نژاد، رشته صافکاری خودرو، سهیل هریسی میانجی، رشته تاسیسات الکتریکی، حسن باقرزاده، رشته کنترل صنعتی، امین نوروزی مرکید، رشته جواهرسازی، سام غیبی آذر، رشته گل آرائی، مهدیس حسین پور مقصودلو، رشته رباتیک تیمی، امیر رضا کارگر، رشته فناوری آب، محمد ناصری و خانم مهدیس غفاری انباق و در رشته طراحی مهندسی مکانیک آقای موسوی صدر به مرحله کشوری راه یافتند.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، فریدثانی تشریح کرد: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به میزبانی آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات فناوری آب، اظهار کرد: این رویداد ملی در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه سال‌جاری با همکاری و مشارکت شرکت‌های آب و فاضلاب استان، پمپیران و مکانیک آب در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب