ادامه بازداشت فلسطینی‌ها به دست نظامیان صهیونیست


ادامه بازداشت فلسطینی‌ها به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را در شهر الجنین در کرانه باختری بازداشت و خودرو‌های فلسطینی دیگری را در الخلیل غارت کردند.  

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیمابه نقل از تلویزیون الاخباریه سوریه، نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را در شهر الجنین در کرانه باختری بازداشت و خودروهای فلسطینی دیگری را در الخلیل غارت کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست با هدف ایجاد کانون های جدید شهرک های صهیونیستی، شماری از فلسطینیان را بازداشت و منازل آنها را ویران کردند.
گزارشگر این شبکه گزارش داد: نیروهای اشغالگر اسرائیلی شماری از فلسطینیان را در کرانه باختری بازداشت کردند. این نیروها یکی از فلسطینیان را در مرکز ایست و بازرسی خود در ورودی یکی از روستاهای شهر الجنین بازداشت کردند.
دفتر ملی دفاع از خاک فلسطین و مقابله با شهرک سازی، وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد رژیم اشغالگر در چارچوب روش های خود برای تسلط بر مناطق فلسطینیان، به نقض قوانین بین المللی و گسترش عملیات شهرک سازی در کرانه باختری با حمایت دولت آمریکا با هدف اجرای طرح های استعماری به منظور الحاق بخش هایی از کرانه باختری ادامه می دهد.
رژیم اشغالگر از طرح جدیدی برای احداث پنج هزار واحد مسکونی با هدف گسترش شهرک های خود در زمین های فلسطینیان در کرانه باختری خبر داد. این رژیم همزمان منازل فلسطینیان و تأسیسات آنها را به ویژه در قدس اشغالی ویران کرد.
افزون بر آن، نیروهای اشغالگر با یورش به روستایی در جنوب الخلیل، بر بلدوزر و خودروی کشاورزی فلسطینیان مسلط شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !