368طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود


368طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود

اردبیل - ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنکی امور عمرانی فرمانداری بیله‌سوار مغان گفت: 368 طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط کارگروه شهرستانی تصویب شده و زمینه پرداخت 23میلیارد تومان تسهیلات مالی به متقاضیان در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، مهناز دولتی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیله‌سوار افزود: بیشتر این طرحها در حوزه دامداری، کشاورزی و خدمات اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۰۰ سهمیه هم با اعتبار چهارمیلیارد تومان از طریق بنیاد برکت برای رونق تولید در زمینه قالی بافی،کشاورزی،گیاهان دارویی، صنایع دستی، زنبورداری و فعالیت‌های صنفی و خدماتی در نظر گرفته شده که در روستاهای هدف اجرا خواهد شد.

دولتی اعتبار مشاغل خانگی را ۳۸۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون برای ۳۲ مورد مجوز مشاغل خانگی صادر شده و ۹ نفر به بانک رفاه معرفی شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: تعداد ۶۶۶ نفر در این شهرستان متقاضی تسهیلات کرونایی شده بودند که مجموعا چهار میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنکی امور عمرانی فرمانداری بیله‌سوار به آمار ثبت اشتغال در پنجره واحد اشتغال اشاره و افزود: تاکنون ۱۹۶ نفر در این سامانه و ۶۴ اشتغال نیز در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

بیله‌سوار در شمال اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت