درخشش دختران تکواندوکار خوزستانی در مسابقات کشوری


درخشش دختران تکواندوکار خوزستانی در مسابقات کشوری

اهواز – ایرنا – مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان گفت: تکواندوکاران دختر خوزستانی در مسابقات پومسه مجازی کشوری موفق به کسب چندین نشان رنگارنگ شدند.

احمد اناری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات مجازی پومسه در بخش بانوان با حضور ۱۲۰ پومسه رو از چهارم مهرماه به مدت سه روز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رده سنی خرسالان، نونهالان، نونجوانان، جوانان و بزرگسالان رده کمربندی زرد تا مشکی برگزار شد.

وی گفت: در رده سنی زیر ۹ سال و در بخش کمربند مشکی فاطمه امیری فرد و شیرین سپهوند هر ۲ از خوزستان به مقام دوم و سوم دست یافتند همچنین در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال مهدیه و مهسا عیسی وند اول و دوم و زهرا منصوری کیا نیز عنوان سوم را از آن خود کرد.

مسئول روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان افزود: در رده سنی ۱۵ تا ۱۷سال کوثر عنایت اله سوم شد همچنین در رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال هستی بیگی پور و صفا پیمان پور از خوزستان مقام های اول و دوم را کسب کردند. در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال رضوان ملک محمدی سوم شد. در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال کرم نساروند و فروغ گلشن نژاد اول و سوم شدند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی این رقابت ها و در رده سنی زیر ۱۴ سال تیم مهسا و مهدیه عیسی وند اول شدند همچنین تیم شیرین سپهوند و فاطمه امیری فرد عنوان دوم را کسب کردند. در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال تیم نسترن رحیمی راد و کوثر عنایت اله عنوان دوم را کسب کردند.

اناری افزود:در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تیم صفا پیمان پور و هستی بیگی پور اول شدند همچنین در رده سنی بالای ۳۰ سال تیم اکرم نساروند و فروغ گلشن نژاد به مقام سوم دست یافتند.

وی در پایان بیان کرد: مهدیه عیسی وند از خوزستان به عنوان فنی ترین بازیکن شناخته شد.

حضور قایقرانان خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

جلال دریس رییس هیات قایقرانی خوزستان در این خصوص گفت: سینا سبزی دزفولی، مهران دیده ور، امید قنواتی، محمدامین یلالی، فاطمه رفاشی، سوگند ارشد ریاحی، اسما حمیدی و نگین کریمی هشت قایقران خوزستانی حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی آب های آرام هستند که شانس بالایی برای حضور در تیم ملی دارند.

وی با بیان اینکه قایقرانی خوزستان در سال های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته و نفرات جدیدی جذب این رشته شدند گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما توجه به بخش استعدادیابی است و تلاش می کنیم این رشته را در بین خانواده ها گسترش دهیم.

تمدید قرارداد سه بازیکن آکادمی باشگاه فولاد برای حضور در لیگ بیستم

باشگاه فولاد خوزستان قرارداد سه بازیکن جوان خود را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

قرارداد امید صیدالی، احمدرضا جلالی و احمدرضا جنادله سه بازیکن بومی و آینده‌دار خوزستان که از محصولات آکادمی باشگاه فولاد خوزستان هستند، به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق