فیلم «12:34» برگزیده جشنواره کینودروم آمریکا شد


فیلم «12:34» برگزیده جشنواره کینودروم آمریکا شد

تهران- ایرنا- فیلم «12:34» اثر برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی کینودروم KinoDrome آمریکا شد.

فیلم ۱۲:۳۴ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهمن هراتی در اولین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه سومین جشنواره بین‌المللی کینودروم KinoDrome آمریکا که در ایالت اوهایو، شهر کلیولند cleveland برگزار می شود شرکت کرده بود توانست جایزه ویژه هیت داوران این جشنواره را از آن خود کند.

جشنواره KinoDrome آمریکا در شمار جشنواره‌های Gold جهانی است که ۱۲:۳۴ تنها فیلم راه یافته از ایران به این جشنواره بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آخرین چیزی که قبل از غرق شدنم دیدم؛ ساعت رومیزیم بود که ۱۲:۳۴ رو نشون می‌داد. از خواب پریدم و روی تختم نشستم. خیالم راحت شد که خواب می دیدم، که ناگهان...

بهمن هراتی کارگران این فیلم متولد ۱۳۵۴ دارای مدرک مهندسی عمران است و دوره فیلمسازی و کارگردانی خود را در موسسه کارنامه زیر نظر شهرام مکری و دوره فیلمنامه نویسی را هم با سروش صحت گذرانده است.

هراتی ضمن کارگردانی و بازیگری در عرصه تئاتر و حضور در جشنواره‌های مختلف، در فیلم و سریال‌هایی مانند عکاسخانه، رالی (راز شقایق‌ها)، پنجاهمین نفر، دربست، زشت و زیبا و ... نیز به عنوان بازیگر، طراح صحنه حضور داشته است.

نویسندگی این فیلم بر عهده آنالی اکبری بوده و بهنوش فرهودی تنها بازیگران آن است.

از دیگر عوامل فیلم ۱۲:۳۴ می‌توان به فیلمبردار احسان واحدی، طراح صحنه و لباس روزبه هراتی، محمدحسین جلیلی، آهنگساز و طراح صدا محمدسعید شایان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: رضا پورزارعی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)