نخستین پایگاه ورزش همگانی خوزستان در اهواز افتتاح شد


نخستین پایگاه ورزش همگانی خوزستان در اهواز افتتاح شد

اهواز - ایرنا - نخستین پایگاه ورزش همگانی مناطق محروم خوزستان در راستای همگانی کردن ورزش روز یکشنبه در منطقه ملاشیه اهواز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا امید حاجتی رییس هیات ورزش همگانی خوزستان در آیین افتتاح این پایگاه ورزشی ضمن مهم برشمردن امر ورزش برای سلامت جامعه اظهار داشت: نگاه ما توجه به سلامت، نشاط و تندرستی مردم است و در همین راستا نیز برنامه ریزی هدفمندی صورت گرفته است که تلاش می شود با همکاری مشترک سازمان ها و دستگاه های متولی در مناطق مختلف به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته زمینه نشاط اجتماعی مردم را فراهم کنیم.

رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان به نقش آموزش و پرورش در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی حوزه تربیت فرزندان، می تواند در به وجود آوردن جامعه ای سالم و به دور از بیماری کمک و یاری رسان باشد.

وی به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: امیدواریم با کمک این تفاهم نامه زمینه ایجاد پایگاه های ورزش همگانی در مدارس استان به ویژه مناطق کم برخوردار فراهم شود و در این راستا اولین پایگاه هیات ورزش های همگانی در مدرسه دبستان نور ملاشیه افتتاح شد.

حاجتی افزود: آموزش پرورش ظرفیت خوبی برای توسعه و بالا بردن سرانه ورزش محلات و نهادینه کردن آن به شمار می رود. استفاده حداکثری از ظرفیت و فضاهای آموزش و پرورش برای توسعه ورزش همگانی از اصلی ترین دلایل راه اندازی این پایگاه ها در سطح مدارس استان است.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی هیات ورزش های همگانی، به سرانجام رساندن زیرساخت های توسعه ای در خوزستان است گفت: قطعا در این زمینه از همه مسئولان استان برای اجرای این راهبرد کمک می گیریم.

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز بر ضرورت احداث پایگاه های ورزش همگانی در راستای نشاط و تندرستی دانش آموزان استان تاکید کرد و گفت: نقش آموزش در رشد و سلامت جامعه بسیار مهم و اثر گذار است.

وی به انعقاد تفاهمنامه با هیات ورزش های همگانی استان در راستای راه اندازی پایگاه های ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: اولین اقدام عملی برگرفته از این تفاهمنامه افتتاح نخستین پایگاه در مدرسه نور منطقه کم برخوردار ملاشیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان