آغاز ثبت درخواست اعضای هیئت علمی برای شرکت در فرصت‌های مطالعاتی شرکت‌ها


آغاز ثبت درخواست اعضای هیئت علمی برای شرکت در فرصت‌های مطالعاتی شرکت‌ها

دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از امکان ثبت درخواست اعضای هیئت علمی و اطلاع از نیازهای فرصت‌های مطالعاتی شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

آغاز ثبت درخواست اعضای هیئت علمی برای شرکت در فرصت‌های مطالعاتی شرکت‌ها

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتباط بهتر دانشگاه و صنعت، گسترش همکاری‌های پایدار علمی و پژوهشی و رفع مشکلات علمی و تخصصی واحدهای عملیاتی فراهم می‌کند.

طی فرصت مطالعاتی، عضو هیئت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش‌های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می‌یابد. واحد عملیاتی می‌تواند شامل وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های بخش خصوصی، بنگاه‌ها یا سازمان‌های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی باشد.

این طرح همچنین در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و صنعت در همه حوزه‌های علمی و همچنین عملیاتی کردن یافته‌های اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت تدوین شده است. بر اساس آئین نامه این طرح، اساتید با موافقت دانشگاه می‌توانند بین ۳ تا ۶ ماه به واحدهای اقتصادی و صنعتی مأمور شده و برای کمک و بهبود کیفی و عملیاتی واحدهای فوق همکاری کنند.

دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور برای ثبت درخواست‌ها و محور‌های همکاری همچنین اطلاع از نیاز‌های فرصت مطالعاتی شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس الکترونیکی https://industry.msrt.ir/fa/page/۱۴۳۵/ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

دانشگاه پیام نور به تمام دانشجویان گوشی هوشمند و تبلت می‌دهد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید