برندان راجرز: 13 سال طول کشید تا به این بازی تهاجمی برسم؛ گواردیولا یک سرمربی استثنایی است


برندان راجرز: 13 سال طول کشید تا به این بازی تهاجمی برسم؛ گواردیولا یک سرمربی استثنایی است

سرمربی لسترسیتی با کسب یک برد پر گل در ورزشگاه اتحاد، مقابل یکی از بهترین مربیان دنیای فوتبال به برتری...

برندان راجرز به پیروزی 5-2 لسترسیتی مقابل منچستر سیتی افتخار می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، لسترسیتی با این برد 9 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اورتون، پس از انجام سه بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. راجرز در مصاحبه پس از بازی گفت:

برای شکست دادن منچستر سیتی باید بی امان بدوید، بنابراین یک ذهنیت (جنگنده) لازم است. نظم تاکتیکی تیم خوب بود و به خاطر ضد پرس حریف، باید سریع پاس می فرستادیم. با یک ضربه کم نظیر عقب افتادیم اما خونسردی مان را حفظ کردیم و نشان دادیم که می توانیم برای حریف دردسر ساز شویم. نمایش و نتیجه بسیار خوبی برای تیم بود. بازی کردن به این سبک برای من 13 سال طول کشید. من علاقه زیادی به بازی تهاجمی و پر تلاش دارم. همیشه تلاش می کنم مثبت اندیش باشم ولی برای نتیجه گرفتن در چنین مسابقاتی، باید به جنبه دیگر قضیه هم فکر کنم. برنامه این بود که بازی را به نیمه زمین خودی بیاوریم، یکی از هافبک های آن ها را از پست خودش خارج کنیم و البته باید در انتقال ها هم سریع عمل می کردیم تا با دو-سه پاس از آن ناحیه خارج شویم. فشار پس از ضربات دروازه را از روی خودمان برداشتیم و سراغ ضربات بلند رفتیم ولی در کل بازیکنان باید به سختی تلاش می کردند.

تعریف و تمجید راجرز از گواردیولا

بازیکنان از نظر تاکتیکی مطابق میل من عمل کردند. با توجه به کیفیتی که سیتی دارد، به این نتیجه رسیدیم که باید فشرده بازی کنیم و بر این اساس پیش برویم. آن ها در انجام ضد پرس خیلی خوب هستند ولی ما توانستیم از زیر این فشار در برویم. چیزی که برایم لذتبخش است، انعطاف پذیری تیم بود. پپ یک سرمربی استثنایی است؛ یک پیشروی واقعی در حرفه ما. تمامی کارهایش را دوست دارم. قبلا نتوانسته بودم او را شکست بدهم ولی امروز عملکرد ویژه ای داشتیم.

همچنین بخوانید:

منچستر سیتی 2-5 لسترسیتی؛ صدر جدول در تسخیر شاگردان راجرز جیمی واردی: فارغ از سن خودم دنبال پیشرفت کردن هستم؛ برای عصبانی کردن منچستر سیتی برنامه داشتیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟