برخورد با یک زنبود بزرگ به بوتاس اجازه سبقت گیری در دور اول را نداد


فرمول یک ایران – والتری بوتاس گفته است که یک زنبور بزرگ در پیچ دو با کلاهش برخورد کرد و شانس سبقت گیری از لوئیس همیلتون را از بین برد. راننده فنلاندی تیم مرسدس از لحظه آغاز به خوبی از خلا پشت سر همیلتون استفاده کرد و خودش را در جایگاه سبقت گیری قرار داده بود و سعی کرد از بیرون پیچ دو از همتیمی خودش سبقت بگیرد. والتری بوتاس گفت که در زمان ترمزگیری...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس گفته است که یک زنبور بزرگ در پیچ دو با کلاهش برخورد کرد و شانس سبقت گیری از لوئیس همیلتون را از بین برد.

راننده فنلاندی تیم مرسدس از لحظه آغاز به خوبی از خلا پشت سر همیلتون استفاده کرد و خودش را در جایگاه سبقت گیری قرار داده بود و سعی کرد از بیرون پیچ دو از همتیمی خودش سبقت بگیرد.

والتری بوتاس گفت که در زمان ترمزگیری یک حشره بزرگ با ویزور او برخورد کرد و تمرکزش را از بین برد:

مشخصا من تلاشم را کردم.

من میدانستم که اولین شانسم در استارت مسابقه خواهد بود اما این شرایط کمی تحت تاثیر برخورد یک زنبور یا یک چیز بزرگ قرار گرفت که در زمان ترمزگیری با ویزور کلاهم برخورد کرد.

من خیلی نمیتوانستم ببینم که کجا باید ترمز بگیرم و به همین دلیل دیر ترمز کردم.

اما میدانستم که رقابت طولانی در راه است و با وجود لاستیک های مدیوم فرصت هایی به وجود می آید. اما پس از پنالتی گرفتن همیلتون من در هوای تمیزی قرار گرفتم و با وجود سرعت عالی میتوانستم همه چیز را کنترل کنم.

جریمه 10 ثانیه ای لوئیس همیلتون شرایط را برای راننده بریتانیایی سخت کرد و او را به انتهای رقابت فرستاد اما در نهایت او توانست خودش را به جمع رانندگان برتر برگرداند و سومین ماشینی باشد که از خط پایان عبور می‌کند.

با وجود اینکه او امتیاز های از دست رفته را به حداقل رساند، همچنان از دو جریمه ای که دریافت کرد ناراحت است و در مورد علت دریافت جریمه اش توضیحی نداد:

بهترین روزم نبود اما خب شرایط همین است.

مهم نیست چه شد. دیگر تمام شده است. من امتیازاتی که به دست آوردم را دریافت میکنم و به سراغ مرحله بعدی می‌رویم.

لوئیس همیلتون همچنان یک فاصله 44 امتیازی با هم تیمی خود در جایگاه دوم دارد اما حالا با وجود جریمه های دریافتی امروزش، مجموع جریمه های سوپر لایسنس او به 10 جریمه رسیده است و تنها دو امتیاز منفی دیگر با از دست دادن رقابت بعدی فاصه دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط