فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم


فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

رکنا : فال ابجد امروز را شما خوانندگان عزیز براساس ماه تولدتان می توانید در سایت رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر ابجد : بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی‌هایتان را بشناسید. قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند. با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیندازید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر ابجد : خبری می‌شنوید که که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره‌هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی‌تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید اگر واقع بین و منصف باشید می بینید که شما در بهترین شرایط قرار دارید. بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر ابجد : شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید. مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید اینقدرها هم ترسناک نیستند.

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر ابجد : مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند. زندگیتان آسان تر خواهد شد. نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زودباوری باعث شده گاهی اشتباهای بزرگی مرتکب شوید. کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر ابجد : از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت بزرگتر ها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر ابجد : شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه. با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند. با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید. خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر ابجد : شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگیتان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شدید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون آنکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی، آنطور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر ابجد : آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی که لازم است بشونید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد، شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین تان را بزرگتر کنید. خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر ابجد : احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید، کمی بیگانه شده‌اید و نمی‌دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید. خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد. همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر ابجد : حرفی می‌شنوید که باعث می شود که دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچک ترین اتفاقی دلگیر می شوید. این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید ، بجای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب با نیکی رفتار کنید.

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر ابجد : به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهن تان باقی می ماند. شما با دید کلی به زندگی می نگرید به همین دلیل، یا بسیاری از پیش آمدهایی که رخ می دهد نمی‌بینید یا با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چندبار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز / 7 مهر + فیلم

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر ابجد : مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه شخصی در اطرافتان ناامید و دلسرد می شوید، اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان، بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل