تشکیل پرونده برای 4 واحد تولید شن و ماسه متقلب در لرستان


تشکیل پرونده برای 4 واحد تولید شن و ماسه متقلب در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به علت نداشتن استاندارد لازم پرونده چهار واحد تولید شن ماسه در سطح استان تحت عنوان تقلب تشکیل پروند شد.

فریبرز حسامی امروز هفتم مهرماه اظهار کرد: در راستای نظارت بر کیفیت تولید شن و ماسه سطح لرستان با همکاری آزمایشگاه معتمد، اقدام به نمونه‌گیری و آزمایش از سنگدانه ریز از چهار واحد تولیدی شن و ماسه کرده است.

وی ادامه داد: به علت نداشتن استاندارد لازم پرونده چهار واحد تحت عنوان تقلب به میزان ۱۳۴۷ تن سنگدانه ریز و به ارزش تخلفاتی ۶۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

حسامی به عملکرد دو ماهه نظارت و بازرسی سازمان صمت اشاره کرد و افزود: در مرداد و شهریور سال جاری از ۱۶۶۰ واحد صنفی در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، اماکن، نیروی انتظامی و اداره بهداشت شهرستان بازرسی به عمل آمد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان اضافه کرد: از ۱۶۶۰ واحد، برای ۲۴۳ واحد صنفی متخلف قیمت انواع عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل پرونده شد و جهت سیر مراحل قانونی و برخورد با متخلفین به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: طی این مدت نیز به ۱۹۷ واحد صنفی تذکر داده شده و برابر قانون نظام صنفی جریمه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سه میلیون ریال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار