نماینده ولی فقیه در سپاه: دفاع ما از انقلاب اسلامی بی‌پایان است


نماینده ولی فقیه در سپاه: دفاع ما از انقلاب اسلامی بی‌پایان است

حجت‌‌الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تا زمانی که این انقلاب و نظام هست دشمنی استکبار نیز با آن هست و پایانی ندارد، بنابراین دفاع ما نیز پایان ندارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌‌الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز دوشنبه با بیان اینکه اصول حاکم بر دفاع مقدس و ارزشهای الهی آن این جنگ 8 ساله را همانند واقعه عاشورا مقدس و اثربخش کرده است، تصریح کرد: آن جنگی که آمده بود انقلاب اسلامی را از بین ببرد عامل بقای این انقلاب شد و تا زمانی که این انقلاب و نظام هست دشمنی استکبار نیز با آن هست و پایانی ندارد، بنابراین دفاع ما نیز پایان ندارد.

وی گفت: مهم این است که وارثان دفاع مقدس و آفریدگاران آن نگذارند این اصول حاکم در 8 سال دفاع مقدس را دستخوش تغییر و تحریف شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه دفاع مقدس فقط یادآوری تاریخ نیست بلکه یادآور یک سنت الهی است، اظهار داشت: دفاع مقدس درس‌ها و سنت‌هایی را به ما آموخت که هر امتی به خداوند توکل کند خداوند آنها را یاری و حمایت می‌کند.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه برخی‌ به دنبال تحریف و تغییر واقعیت‌های جنگ‌اند اظهار داشت: رسالت کسانی که این دفاع و فرهنگ را خلق کردند این است که نگذارند اصول و عقبه فکری آن دچار تحریف شود، همانگونه که قرآن با یادآوری تاریخ انبیاء نگذاشت دین موسی(ع)، عیسی(ع) و... تغییر کند.

وی با اشاره به واقعه کربلا به نقش پیام‌رسانی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: کسانی که واقعیت دفاع مقدس را درک کرده‌اند باید جوانان فعلی که سنگربانان انقلاب‌اند را با فرهنگ عاشورایی، علوی و فاطمی دفاع مقدس آشنا کنند که راه ابقای انقلاب و عقب راندن دشمن یادآوری این مجاهدت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان به خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میثمی پرداخت و پس از آن از جمعی از فرماندهان و مسئولین راوی در حوزه تاریخ شفاهی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق