سرور مجازی امارات


سرور مجازی امارات

اگر شما حساب پی پال دارید، و یا در سایت های فریلنسری کار می کنید و یا اکانت دولوپری گوگل می خواهید داشته باشید حتما این متن رو مطالعه بفرمایید.

به گزارش‌ ایسنا، بنابراعلام مبین هاست، در این متن می خواهیم به یکی از راهکارهای مطمئن برای موارد اشاره شده در بالا بپردازیم، پس تا پایان این متن با ما همراه باشید.

در این متن می خواهیم یک راهکاری را به شما پیشنهاد بدیم که در خانه و یا محل کارتان با داشتن اینترنت بتوانید یک شهروند اماراتی باشید و کارهای مربوطه خود را که نیاز به آی پی امارات دارد بدون مشکل انجام بدید.

برای این منظور ابتدا توضیح می دهیم که سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی در واقع همان کامپیوتر است که دارای پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک و دیگر موارد مورد نیاز یک کامپیوتر است، با این تفاوت که این کامپیوتر به این دلیل سرور نامیده می شود که دارای منابع بیشتری نسبت به کامپیوتر و لپ تاپ ها هستند، به عنوان مثال می توانید ۶۴ گیگ رم داشته باشد و یا ۴ هسته پردازنده و دارای تعداد زیادی از هارد های پرسرعت NVMe باشد.

این سرورها در نقاط مختلف دنیا می تواند قرار بگیرند و با اتصال اینترنت به آنها بتوان از هر نقطه دیگر به آنها متصل شد و از ویژگی های آن کشوری که سرور در آن قرار دارد بهره مند شد، یعنی شما با خرید سرور مجازی امارات و خرید سرور مجازی دوبی می توانید از ایران به آن سرور وصل شده و از داخل سرور به عنوان یک اماراتی شناخته شوید.

سرور مجازی امارات

روی سرور مجازی تمام سیستم عامل های موجود را می توان نصب کرد، مانند سیستم عامل لینوکس نسخه معمولی و یا نسخه دسکتاپ، سیستم عامل میکروتیک. که شما با داشتن یک سرور امارات می توانید دارای مرورگر بوده و کاملا مشابه لپتاپ و کامپیوتر خودتان به سایت های مورد نیازتان رفته با تفاوت اینکه آی پی شما آی پی دبی و امارات بوده و به اموری بپردازید که نیاز به آی پی امارات دارد.

یکی از پرکاربردترین مواردی که برای آن سرور امارات تهیه می شود برای حساب های پی پال است، که با توجه به سخت گیری شدید پی پال، شما نیاز به یک آی پی ۱۰۰ درصد واقعی و بدون تغییر دارید که بتوانید حساب پی پال خودتان را به آن وصل کنید و نگرانی از مسدود شدن حساب خود نداشته باشید.

بنابراین واقعی بودن و تغییر نکردن آی پی امارات بسیار بسیار اهمیت دارد که حتما از شرکتی اقدام به خرید سرور مجازی کنید که کاملا از این موضوع آگاهی دارد و سالیان زیادی با داشتن تجربه و دانش کافی در این حوزه فعالیت کرده است. یکی از شرکت هایی که به شما پیشنهاد می کنیم، شرکت ایران وی پی اس (IRANVPS.org) بوده که کاملا با تمام موارد استفاده کاربران آشنا بوده و دقیقا با توجه به نیاز کاربران سرور امارات را نصب و کانفیگ می کند.

حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سروری که برای اکانت پی پال استفاده می شود تنظیمات خاص خودش را نیاز دارد و یا سروری که برای اکانت دولوپری گوگل استفاده می شود نیز یک کانفیگ و تنظیم دیگری را احتیاج دارد که این مورد را شرکت ایران وی پی اس کاملا آشنایی دارد و خیالتان از این موضوع راحت می کند.

همچنین در صورتی که هرگونه سوال و ابهام دیگری در این زمینه دارید می توانید با بخش پشتیبانی این شرکت تماس گرفته و در این مورد مهم مشاوره لازم را بگیرید.

سرور مجازی امارات

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه