آتش نشانان خاش در 143 عملیات امداد و نجات شرکت کردند


آتش نشانان خاش در 143 عملیات امداد و نجات شرکت کردند

زاهدان- ایرنا- معاون شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای سخت کوش واحد آتش‌نشانی این شهرداری در6 ماهه نخست امسال در 143 عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

عبدالوحید هاشمزهی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پرسنل آتشنشانی خاش به ایرنا بیان کرد: اطفای حریق منازل و خودروها، نجات جان افراد از چاهها و نیز درآوردن جسد از داخل چاه‌ آب و غیره از مهمترین برنامه های عملیاتی ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش در این مدت بوده است.
وی افزود: نیروهای تلاشگر ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش در کنار سایر نیروهای شهرداری با جانفشانی و حضوری موثر در صحنه در عرصه مقابله با بیماری کرونا از اواخر سال قبل تاکنون در ضد عفونی معابر شهر و ادارات و نهادهای خدمت رسان و دولتی نقش آفرینی کرده اند.
ظاهر قلندرزهی مدیر ایستگاه آتش نشانی خاش هم گفت: هم اینک چهار خودروی آتش نشانی با حدود ۱۰ نیروی امدادی در این شهر فعالیت دارند که برای راه اندازی ایستگاه دوم آتش نشانی در انتظار تامین نیرو و امکانات دیگر هستیم.
صاحب‌گل صالحی فرماندار خاش نیز با تبریک روز ایمنی و آتش نشانی اظهار داشت: نیروهای فعال در آتش نشانی با فداکاری و ایثار نقش مهمی در نجات جان مردم بر عهده دارند که حضور آنان در صحنه های پر خطر امدادی قابل ستایش است.
مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، شماری از اعضای شورای شهر و شهرداری و مدیران در ایستگاه آتش نشانی خاش برگزار شد.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!