نوبت دهی تعویض پلاک در ورامین اینترنتی شد 


نوبت دهی تعویض پلاک در ورامین اینترنتی شد 

تهران- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: دریافت نوبت تعویض پلاک در مرکز ورامین از روز سه‌شنبه هشتم مهرماه، به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

سرهنگ علی سلیمانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز سه شنبه هشتم مهرماه، خدمات شماره‌گذاری در شهرستان ورامین فقط به دارندگان دارای نوبت اینترنتی ارائه می‌شود.

وی افزود: متقاضیان دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک در شهرستان ورامین می‌توانند با مراجعه به نشانی www.nobatdehi.epolice.ir، نسب به دریافت نوبت اقدام و در تاریخ و ساعت مشخص شده به مرکز تعویض پلاک شهرستان ورامین مراجعه کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این نوبت تا یک ساعت از زمان شروع دارای اعتبار بوده و بعد از گذشت زمان تعیین شده، به صورت سیستمی نوبت باطل می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح، ضمن صرفه‌جویی در وقت ، از تجمع افراد نیز جلوگیری شده و فاصله‌گذاری مورد نظر ستاد کرونا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ رعایت می‌شود.

سرهنگ سلیمانی از متقاضیان خواست تا از مراجعه حضوری به مرکز تعویض پلاک بدون داشتن نوبت اینترنتی خودداری کرده و فقط در زمان تعیین شده اینترنتی به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.
مرکز تعویض پلاک ورامین در بلوار امام رضا(ع) پیش از میدان بسیج این شهرستان قرار دارد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان