برنامه‌های انجمن نجوم آیاز در هفته جهانی فضا


برنامه‌های انجمن نجوم آیاز در هفته جهانی فضا

رئیس انجمن آیاز تبریز با بیان این که هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای برگزاری رویدادهای هفته جهانی فضا انتخاب می‌کند تا تمام فعالیت­‌ها و رویدادها در سراسر جهان در این هفته (13 تا 19 مهر- 4 تا 10 اکتبر) پیرامون این شعار برنامه‌ریزی شود، گفت: این انجمن شعار هفته جهانی فضا در سال 1399 را «ماهواره‌ها زندگی را بهتر می‌کنند»، اعلام کرده...

به گزارش ایسنا، مریم پرتوی‌نژادی، رئیس انجمن آیاز تبریز درباره برنامه‌های این انجمن گفت: این انجمن هر سال برنامه‌های خاصی با حضور علاقه‌مندان و متخصصان دانش فضایی برگزار می‌کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های امسال به صورت آنلاین اجرا می‌شود و در دسترس همه ایرانیان خواهد بود.

وی افزود: وبینار رایگان "هدایت ماهواره‌ها با اثر انگشت ستارگان" نخستین برنامه آیاز در هفته جهانی فضا است که جمعه ۱۱ مهر به صورت آنلاین برگزار می‌شود و دکتر شبنم یزدانی مدرس این وبینار خواهد بود.

رییس انجمن نجوم آیاز تصریح کرد: دومین برنامه آیاز رصد آنلاین ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند دوشنبه ۱۴ مهر این رصد آنلاین را از صفحه اینستاگرام تماشا کنند.

وی درباره آخرین برنامه آیاز گفت: صدونوزدهمین باشگاه ماهانه انجمن نجوم آیاز به مناسبت هفته جهانی فضا جمعه ۱۸ مهر به صورت آنلاین در اینستاگرام اجرا می‌شود.

پرتوی‌نژادی افزود: موضوع اختصاصی این باشگاه "ماهواره‌ها و زندگی انسان" است و نوید مقصودی مهمان این باشگاه آنلاین خواهد بود.

بر اساس اعلام انجمن نجوم آیاز، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شیوه شرکت در برنامه‌های آنلاین انجمن نجوم آیاز تبریز در هفته جهانی فضا، به وبگاه Ayazastro.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح