کتاب «رد پای گل سرخ» منتشر شد


کتاب «رد پای گل سرخ» منتشر شد

کتاب «رد پای گل سرخ» همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

کتاب «رد پای گل سرخ» منتشر شد

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همزمان با چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای رسالت خود، مبتنی بر ترویج فرهنگ شهادت، فرازهایی از سیره وزندگی شهدای مدافع حرم را در قالب کتابی با عنوان «رد پای گل سرخ» تهیه و تقدیم علاقه‌مندان فرهنگ شهادت کرده است.

این اثر به‌منظور بزرگداشت دفاع مقدس با قلم مهدی منصوریان و ارزیابی حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد محدثی با شمارگان 2000 نسخه به چاپ نخست رسیده است.

«رد پای گل سرخ» روایت‌هایی از سبک زندگی مدافعان حرم را با سرفصل‌های والدین، تحصیل، مقابله با گناه، معنویت، ولایت‌فقیه، فعالیت‌های فرهنگی، رفاقت و دوست‌یابی را بیان می‌کند.

در این کتاب خاطراتی از شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، محمدرضا دهقان امیری، رضا خرمی، مهدی حسینی، محمود نریمانی، ابوالفضل نیکزاد، محمود رادمهر، علیرضا نوری، محمدامین کریمیان، سعید بیاضی‌زاده، محمد مسرور، محمود هادی ذوالفقاری، اسماعیل حیدری، حمید سیاهکالی مرادی، عبدالصالح زارع، احمد مکیان، محمود هاشمی و... آمده است.

در بخشی از این کتاب به نقل از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌خوانیم: «امام دو رکن و ثقلین ارزشمند را برای ما به یادگار گذاشت: یکی نظام جمهوری اسلامی و دیگری ولایت‌فقیه. این‌ها لازم و ملزوم یکدیگرند، مثل خیمه و تیرک وسط خیمه است. خیمه بدون تیرک پابرجا نمی‌ماند.»

علاقه‌مندان می‌توانند با روش‌های دانلود رایگان از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر رضوی به نشانی haram.razavi.ir(بخش مسابقات)، دانلود رایگان از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا(ع) به آدرس archive.razavi.ir، دانلود رایگان از طریق مراجعه به بخش(انتشارات زائر رضوی) در نرم‌افزار موبایلی طاقچه و دانلود رایگان از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام‌رسان‌های ایران‌ به آدرس razavi_tv@ از مطالب بیان ‌شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

ابراهیم سعیدی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی