شناسایی 3512 مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور


شناسایی 3512 مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به شناسایی 3 هزار و 512 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور، از فوت 190 بیمار طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی 3512 مورد جدید مبتلا به کرونا در کشوربه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی سه هزار و 512 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد و گفت: مجموع بیماران مبتلا به کرونا به ۴۴۹ هزار و ۹۶۰ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند و مجموع جانباختگان ناشی از این بیماری به ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

لاری یادآور شد: خوشبختانه ۳۷۶ هزار و ۵۳۱ نفر از مبتلایان کرونا نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. چهار هزار و ۶۸ نفر از بیماران نیز در وضعیت حاد بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو