پمپئو: رسانه‌های آمریکا دستاورد‌های سیاست خارجی ترامپ را پوشش نمی‌دهند!


پمپئو: رسانه‌های آمریکا دستاورد‌های سیاست خارجی ترامپ را پوشش نمی‌دهند!

وزیر خارجه آمریکا معتقد است رسانه‌های این کشور دستاورد‌های دولت ترامپ در عرصه خارجی را به خوبی پوشش نمی‌دهند.

پمپئو: رسانه‌های آمریکا دستاورد‌های سیاست خارجی ترامپ را پوشش نمی‌دهند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا رسانه‌های این کشور را به دلیل آنچه وی رفتار ناعادلانه در قبال سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ ارزیابی کرد، به باد انتقاد گرفت.

وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ با شبکه خبری فاکس نیوز گفت رسانه‌ها، درباره آنچه پمپئو آن را دستاورد‌های ترامپ نامید، روایت درستی ارائه نکردند. وی افزود، اما رای دهندگان آمریکایی خواهند دید که به دلیل اقدامات ترامپ و روشی که در پیش گرفت، جهان از امنیت بیشتری برخوردار است و زندگی آن‌ها امن‌تر شد.

اظهارات پمپئو در پاسخ به پرسش مجری شبکه فاکس نیوز در خصوص اینکه آیا رسانه‌های آمریکا به اهمیت توافق نامه‌ای که ترامپ میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی منعقد کرد، واقفند، مطرح شد. پمپئو افزود: نمی‌توانم به شما بگویم که آیا آن‌ها این مهم را درک کردند یا خیر.

وزیر خارجه دولت آمریکا مدعی شد: من شاهد موفقیت‌های زیادی بوده‌ام. پمپئو از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، تغییر در خاورمیانه، توسل به حربه اقتصادی برای تاثیرگذاری بر متحدان خود برای مشارکت با دوستان آمریکا و مانع تراشی بر سر دسترسی برخی کشور‌ها از جمله ایران به منابع خود را از دستاورد‌های دولت ترامپ در عرصه سیاست خارجی یاد کرد.

ادعا‌های پمپئو در حالی عنوان شد که دولت ترامپ به گواه مقامات و ناظران سیاسی در غرب در عرصه سیاست خارجی کارنامه پر انتقادی را طی ۴ سال اول ریاست جمهوری خود بر جای گذاشته است. تازه‌ترین نمونه آن شکست چندباره در به کرسی نشاندن یکجانبه گرایی واشنگتن در موضوع تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان