چهارمین ایستگاه آتش نشانی میانه افتتاح شد


چهارمین ایستگاه آتش نشانی میانه افتتاح شد

تبریز- ایرنا- ایستگاه شماره چهار آتش نشانی میانه با مساحت 200 مترمربع و با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور پوشش غرب و شمالغرب این شهر افتتاح شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در جریان افتتاح این ایستگاه با بیان اینکه وسعت و گستردگی شهرستان و بلندمرتبه سازی در شهرها به نیاز شهرستان برای راه اندازی ایستگاه چهار آتش نشانی افزوده بود راه اندازی این ایستگاه را سبب آسودگی خاطر بیشتر برای مقابله و پیشگیری از حوادث مختلف خواند.

محمدرضا مشایخی با تبریک هفتم مهر به عنوان روز آتش نشان، این روز را نماد ایثار، از خود گذشتگی و روز عروج ۲۱ نفر از آتش‌نشان های قهرمان کشور خواند که در آغازین روزهای هجوم ناجوانمردانه دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی ایران و پس از بمباران پالایشگاه بزرگ آبادان توسط هواپیماهای عراق برای خاموش کردن آتش خشم و نفاق از جان خویش گذشتند و با شهادت خود برگی زرینی در تاریخ این نظام و صنعت نفت کشور رقم زدند.

وی اضافه کرد: تشابه ایثارگری و از خودگذشتگی آتش نشانان به ایثارگری جان برکفان هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

مشایخی در ادامه از اقدامات شهرداری، مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر در تصمیم گیری و برنامه ریزی برای اجرای پروژه های عمرانی مختلف به رغم کمبودها و تحریم ها از جمله اقدامات توسعه، بهسازی و زیباسازی و آسفالت خیابانها، کمربندی جنوبی، تقاطع غیرهم سطح، پیاده راه، آزادسازی اطراف امامزاده اسماعیل (ع)، راه اندازی ایستگاه آتش نشانی قدردانی کرد.

پس از افتتاح این ایستگاه از آتش نشانان برتر شهرستان با اهدای لوح تجلیل و همچنین مانور آمادگی آتش نشانان شهرستان برگزار شد.

چهارمین ایستگاه آتش نشانی میانه افتتاح شد

عملیات اجرایی میدان دواب صنعتی میانه آغاز شد

امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، میدان دواب صنعتی با متراژ ۱۵ هزار متر مربع و با اعتبار پیش بینی شده ۵۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی کلنگ زنی شد.

فرماندار ویژه میانه در آیین کلنگ زنی میدان دواب صنعتی میانه با قدردانی از زحمات سرمایه گذار طرح در اقدام برای اجرای دومین طرح میدان دواب صنعتی شهرستان با همکاری شهردار و اعضای شورای شهر، اضافه کرد: میدان اول دواب از سوی آقای محمدی تا زمان تکمیل میدان فعلی فعالیت خواهد کرد اما بنابر اصلاح و بازنگری جدید شهری منفک خواهد شد و فعالیت کشتارگاه نیز بنا بر نیاز همچنان به استمرار خواهد داشت.

محمدرضا مشایخی بر لزوم اتمام پلاک کوبی که جزو برنامه های اصلی است در بازه زمانی تاکید کرد و افزود: پروانه بهداشتی و رعایت اصول بهداشتی نیز جزو الزامات این طرح است و امیدواریم با مساعدت ادارات این طرح نیز در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی