تکمیل زنجیره محصولات پروتئینی در منطقه آزاد اروند


تکمیل زنجیره محصولات پروتئینی در منطقه آزاد اروند

نخستین دهکده مواد پروتئینی با اعتبار 70 میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین از اروند، سید علی موسوی پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری و فعال سازی شرکت بین المللی پترو آذر کاسپین که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان و جمعی از مسئولین استانی و منطقه ای برگزار شد گفت: این پروژه به مناسبت شکست حصر آبادان و در ادامه ی نهضت جهش تولید در سرزمین فتح انجام شده که با سرمایه گذاری شرکت ترکیه ای، ۷۰ میلیون دلار به صادرات کالاهای تولیدی منطقه افزوده خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود میزان تولید سالیانه این واحد ۲۴۰ هزار تن هیدروکربنات سبک و سنگین و ۲ نوع حلال به نام وایت اسپریت که در صنعت رنگ، رزین و پاک کننده ها استفاده می شود، خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مواد اولیه و خوراک اصلی این شرکت نفت سفید و میعانات است؛ تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با چندین هدف، جلوگیری از خام فروشی نفت، جذب سرمایه گذارخارجی و استفاده از تجربه، تخصص و تکنولوژی کشور ترکیه اقدام به این کار کرده است.

سید علی موسوی خاطر نشان کرد: شرکت بین المللی پترو آذر کاسپین در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع برای ۶۰ نفر بطور مستقیم و ۲۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی میکند.

48

کد خبر 1437525

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !