پلی کلینیک لواسان راه‌اندازی می‌شود


پلی کلینیک لواسان راه‌اندازی می‌شود

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات اعلام کرد: در راستای کاهش هزینه‌های درمانی و رفاه شهروندان لواسان، عملیات اجرایی پروژه پلی کلینیک این شهر به زودی کلید می‌خورد و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، اجرای این پروژه به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی و شهردار در جلسه‌ای مشترک با فرماندار شهرستان روز دوشنبه مطرح و به تائید رسید.

سید مهدی ساداتی روز دوشنبه تاکید کرد: در فاز اول و برنامه کوتاه مدت، بایستی این درمانگاه با حضور پزشکان عمومی مجرب آغار به کار کرده و به شهروندان ارائه خدمات داشته باشد تا با توجه به ظرفیت محل، همکاری دانشگاه، آمادگی حضور پزشکان متخصص و کادر درمان و همچنین طرح شورای شهر وارد فازهای بعدی شده و در نهایت تبدیل به مرکز جامع پلی‌ کلینیک تخصصی شود.

وی افزود: شهرداری و شورا باید با توجه به فرصت باقی‌مانده در قالب ضوابط و قوانین برای ارائه سرویس مطلوب و افزایش رضایت شهروندان برنامه‌ریزی کرده و طرح‌ها و راهکارهای اجرایی ارائه دهند.

براساس این گزارش، جانمایی پلی‌ کلینیک مذکور در محل فعلی فرهنگسرای زمرد (چناربان) انجام شده است؛ فرهنگسرا نیز به ساختمانی در محله گلندوئک و یا ساختمان شهرداری منتقل می‌شود.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است؛ این شهر در حال حاضر دارای یک بیمارستان خصوصی و یک مرکز جامع سلامت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان