افتتاح رسمی رشته تحصیلی آتش‌نشانی در هنرستان کاردانش دخترانه ریحانه مشهد


افتتاح رسمی رشته تحصیلی آتش‌نشانی در هنرستان کاردانش دخترانه ریحانه مشهد

همزمان با هفته ایمنی و آتش‌نشانی، رشته تحصیلی آتش‌نشانی در هنرستان کاردانش دخترانه ریحانه شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، همکاری و مشارکت با سایر دستگاه‌ها یکی از سیاست‌های آموزش‌وپرورش است که بخشی از این فعالیت‌ها با عنوان طرح‌های برون‌سپاری قابلیت اجرا دارد. همکاری فی‌مابین آموزش‌وپرورش خراسان رضوی و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد قطعاً در تربیت نیروی متخصص و کارآمد این سازمان نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.

«امیر عزیزی»، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اشاره به همکاری مشترک درزمینه راه‌اندازی رشته آتش‌نشانی در هنرستان کاردانش دخترانه ریحانه ناحیه شش مشهد اظهار داشت: با توجه به جمعیت بیش از سه میلیون و200 هزارنفری کلان‌شهر مشهد، ضرورت تربیت نیروی ماهر آتش‌نشان در حوزه بانوان احساس می‌شد.

وی بابیان اینکه امیدواریم در سنوات آتی با اخذ مجوزهای لازم بتوانیم به‌طور رسمی آتش‌نشانان بانو را در بدنه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به‌کارگیری نماییم، افزود: به دنبال توسعه این فرایند هستیم وآمادگی ایجاد رشته‌های آتش‌نشانی در سایر هنرستان‌های شهر مشهد در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد وجود دارد.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی