توزیع 152هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد


توزیع 152هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی 152 هزار و 44 پرس غذای گرم و بسته غذایی از عید قربان تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شد.

"قباد مبشری" افزود: با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان این استان در این رزمایش در مرحله اول با مشارکت خیران و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان اجرا شد.
وی به مرحله دوم طرح رزمایش ایران همدل در قالب اطعام حسینی اشاره و تصریح کرد: مرحله دوم این طرح از عید غدیر امسال آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۲ هزار و ۴۴ پرس غذای گرم و جیره غذایی در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد، اظهار کرد: از این مقدار ۱۳۸هزار و ۹۸۷پرس غذای گرم بااعتبار دو میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان است و مابقی در قالب جیزه غذایی خشک بوده است.
مبشری به کمک‌های مردمی در قالب رزمایش ایران همدل اشاره و تاکید کرد: در این زمینه نیز از عید قربان تاکنون سه میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالایی مردمی برای نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.
وی بیان کرد: به دلیل مشکلات معیشتی تعداد نیازمندان استان به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است که این موضوع تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان را برای یاری نیازمندان می‌طلبد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همه‌کسانی که در مرحله اول رزمایش ایران همدل به یاری نیازمندان شتافتند، ادامه داد: از مردم خیر و نیکوکار استان و همه دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم که با مشارکت در طرح اطعام حسینی در این مرحله نیز یاریگر نیازمندان باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مبشری خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ به نام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟