آمریکا هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد


آمریکا هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد

خبرگزاری آریا- انقلاب اسلامی با هنرنمایی رهبر و ملتش کاری انجام داد که آمریکا مجبور به فرسایش قدرت و هزینه کردن شد، اما دستاوردی به دست نیاورد.

آمریکا هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد
خبرگزاری آریا- فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی با هنرنمایی رهبر و ملتش کاری انجام داد که آمریکا مجبور به فرسایش قدرت و هزینه کردن شد، اما دستاوردی به دست نیاورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرلشکر حسین سلامی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس و به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به رشادت‌های مردم ایران در 8 سال جنگ تحمیلی، افزود: هیچ تردیدی نیست جنگی که علیه ما تحمیل شد یک جنگ جهانی و عقبه جنگ، جهان بود.
وی اضافه کرد: همه قدرت‌های بزرگ که امپراتوری بی‌نظیر تاریخ حیات بشر بودند و شرکای منطقه‌ای آن‌ها همه با هم سطح جهانی از ائتلافی ناشناخته را علیه ایران شکل دادند.
سردار سلامی گفت: پشتوانه اقتصادی رژیم عراق در جنگ، پشتیبانی اقتصادی جهانی بود، شکی نیست که همه قدرت‌های بزرگ همه سلاح‌های مدرن و پیشرفته ممکن را در اختیار عراق قرار دادند.
وی با اشاره به پایان جنگ تحمیلی گفت: فقط بعد نظامی جنگ خاتمه یافت، اما جنگ در اشکال دیگر ادامه یافت.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اگر آمریکا در معرض فرسایش قدرت قرار نگرفته و از پناهگاه استراتژیک خود خارج نشده بود؛ همه جهان را می‌بلعید.
وی تصریح کرد: انقلاب با هنرنمایی رهبر و ملتش کاری انجام داد که آمریکا مجبور به فرسایش قدرت شد، مجبور شد هزینه کند، اما دستاوردی به دست نیاورد.
سردار سلامی گفت: امام دشمن را بیرون راند و رهبر عزیزمان او را تعقیب کرد و فراری داد، تمرکز جبهه دشمن را به هم ریخت و او را در ناکامی‌های سیاسی فرو برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح