خوزستان میزبان رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری کشور شد


خوزستان میزبان رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری کشور شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: میزبانی هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان کشور به خوزستان واگذار شد.

سیدعلیرضا قریشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر وزنه برداری کشور در رده سنی بزرگسالان از ابتدای آذرماه و مسابقات لیگ برتر جوانان از دی ماه امسال با حضور نمایندگانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی به حضور سه تیم خوزستانی در این پیکارها اشاره کرد و گفت: تیم های ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب طبق روال سابق در این پیکارها حاضر هستند همچنین قرار است تیم فولاد خوزستان برای اولین بار در رشته وزنهبرداری تیم‌داری کند.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: سال گذشته تیم ملی حفاری عنوان اول و سوم مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور را به خود اختصاص داد و دیگر نماینده استان یعنی تیم مناطق نفتخیز عملکرد خوبی داشت.

حضور ۲ تیم خوزستانی در مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کشور

سعید شاهرخی رییس هیات والیبال خوزستان گفت: با توجه به علاقه مندی نوجوانان استان به رشته والیبال ساحلی، با ۲ تیم در رقابت های والیبال ساحلی نوجوانان قهرمانی کشور حاضر می شویم.

وی عنوان کرد: رقابت های والیبال ساحلی نوجوانان کشور از روز ۱۱ مهرماه به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد و امیدوارم هر ۲ نماینده استان نتایج خوبی کسب کنند.

اهدای مدال فدراسیون جهانی والیبال به داور بین المللی خوزستان

رییس هیات والیبال خوزستان از اهدای مدال فدراسیون جهانی والیبال به مجید محسنی شوشتری داور بین المللی خوزستان به پاس زحمات چند ساله در این رشته خبر داد.

وی با بیان اینکه دوران طلایی والیبال خوزستان در راه است گفت: یکی از برنامه های ما در سال جاری توجه به والیبال ساحلی است و در این بخش فعالیت های چشم گیری داشتیم. تاکنون مسابقات رده سنی نوجوانان و جوانان را برگزار کردیم و اکنون در حال برگزاری مسابقات بزرگسالان هستیم که تیم های برتر مسابقات به رقابت های کشوری اعزام می شوند.

برگزاری لیگ دو و میدانی باشگاه‌های خوزستان

سعید پویا دبیر هیات دوومیدانی خوزستان گفت: اولین مرحله لیگ دوومیدانی باشگاه‌های خوزستان در ۲ بخش پسران و دختران روز یازدهم مهرماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در ۱۶ ماده مختلف برگزار خواهد شد گفت: بیشتر توجه ما به رده های سنی پایه و امر استعدادیابی است تا در سال های آینده بتوانیم نفراتی در تیم های ملی داشته باشیم.

حضور ۶ تیم خوزستانی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور

مجتبی پیرعباسی رییس هیات بسکتبال خوزستان در این خصوص گفت: با رایزنی های به عمل آمده تیم های بهبهان پلاس، ملی حفاری، پژمان ماهشهر و هیات بسکتبال استان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک کشور شرکت می کنند.

وی عنوان کرد: پیش از این تیم های نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر در این رقابت ها حضور داشتند که امیدواریم نمایندگان استان با درخشش در این پیکارها به لیگ برتر صعود کنند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: بسکتبال استان سرشار از استعدادهای درخشان است که می توانند در کشور خودنمایی کنند لذا حضور چندین تیم از استان در رقابت های کشوری بهترین فرصت برای خودنمایی بسکتبالیست های خوزستانی است.

برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی

عبدالنبی شولی دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ برتر رده های سنی پایه با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر زیر ۱۵ سال، نوجوانان و جوانان استان به صورت مجتمع از روز بیستم مهرماه در اهواز و ماهشهر برگزار می شود افزود: مسابقات لیگ برتر زیر ۱۵ سال با حضور تیم های فریس اهواز، شهرداری آقاجری، ایران مهر خرمشهر و آرین اهواز در ورزشگاه شهدای کارگر اهواز برگزار می شود همچنین مسابقات لیگ برتر نوجوانان با حضور تیم های بهوند رامهرمز، فولاد اکسین ایذه، پولاد اکسین ایذه و شهدای اهواز در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد. در مسابقات لیگ برتر جوانان تیم های شهرداری ماهشهر، قرمزپوشان اهواز، شاهین باغملک، وحدت نوین اندیمشک در ماهشهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دبیر هیات فوتبال استان در خصوص رقابت های لیگ دسته یک و اینکه چه تیم های به لیگ برتر استان صعود کردند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا این رقابت ها نیمه تمام ماند و تیم های اول و دوم به لیگ برتر فوتبال خوزستان صعود کردند همچنین بنا شد هیچ تیمی از رقابت های لیگ برتر سقوط نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !