رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در کیش


رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در کیش

کیش-ایرنا- سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش رونمایی شد.

در آئین رونمایی از این سردیس که شامگاه سه‌شنبه برگزار شد،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، گفت: ما باید همه رهروان صادق شهدای انقلاب اسلامی باشیم؛ چرا که آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است، مدیون خون پاک آنان است.

غلامحسین مظفری تصریح کرد: با بهره گیری از این فرصت ها از هیچ کمک و خدمتی برای مردم دریغ نخواهیم کرد و قدردان زحمات و تلاش تمام ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و باید در ادامه راه آنان گام های موثری را برای ارتقای کشور عزیزمان ایران برداریم.

در این مراسم،‌ امام جمعه کیش نیز، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، این اثر ماندگار از شهید بزرگوار و سر افراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی از کارهای انقلابی در این منطقه دانست و افزود: باید زندگی آن شهید بزرگوار سر مشق زندگی همه ما از جمله قشر جوان باشد و جوانان با شناخت کافی از افکار، آداب و اعتقادات شهیدان می توانند رهروان خوبی برای شهدا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان این که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای مکتب خاص انقلابی و نمونه بارز شهیدان انقلاب اسلامی است گفت: مقاومت، صبر، ایستادگی و پایداری در مقابل دشمنان و ایستادگی پای آرمان‌های نظام و انقلاب از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی بود که از آن به عنوان جهاد متواصل یاد می شود.

وی خاطر نشان کرد: جهادی که برای مقابله با دشمنان ایران اسلامی لحظه ای متوقف نشد و این جان فشانی، رشادت و پایمردی و جهاد متواصل باعث شد نام حاج قاسم سلیمانی در تمام نقاط ایران از جمله در سراسر جهان شخصیت بزرگ، انقلابی و آزاده آن بر سرزبان ها باشد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در ادامه این مراسم،‌ ساخت و نصب سردیس شهید سلیمانی را برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه عنوان کرد و گفت: به واسطه عشق و ارادت همه ساکنین و مسئولین جزیره کیش، به سردار بزرگ کشور شهید سلیمانی و همچنین با دستور ویژه مدیرعامل سازمان، این اثر ماندگار توسط هنرمند خوب کشور و جزیره کیش در طول 60روز به اتمام رسید.

ابوالفضل طیبی در ادامه افزود: ظرف دو ماه آینده نور پردازی، محوطه سازی و توسعه عرض گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش به مساحت هزار متر مربع، به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان این مراسم با حضور سرهنگ شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش میثاق نامه ای به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس قرائت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی