کمک 7 میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در طرح «شور عاطفه‌ها»


کمک 7 میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در طرح «شور عاطفه‌ها»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی،‌ اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح «شور عاطفه‌ها» تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان از سوی مردم نیکوکار استان برای کمک به دانش‌آموزان مساعدت شده است.

کمک 7 میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در طرح «شور عاطفه‌ها»به‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جهانبخش رضایی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در ارتباط با میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در طرح «شور عاطفه‌ها» اظهار کرد: از ابتدای برگزاری طرح «شور عاطفه‌ها» تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان از سوی مردم نیکوکار استان برای کمک به دانش‌آموزان مساعدت شده است.

وی افزود: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱*۸۸۷۷*، تماس با شماره تلفن ۰۴۴۳۲۲۳۵۰۰۰ و مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: طرح «همبازی هدیه ای برای بچه‌های ایران» همزمان با برگزاری «شور عاطفه‌ها» امسال در روزهای نهم، دهم و یازدهم مهر ماه برگزار می‌شود. در اجرای طرح «شور عاطفه‌ها»، به منظور تسریع در جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی مردم خیر به دانش‌آموزان نیازمند، در سال‌ جاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا شده است.

رضایی در پایان افزود: طبق این تفاهم‌نامه ادارات پست هر شهرستان به عنوان پایگاه ثابت نسبت به جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد شهرستان‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط