48 دفتر پستی تهران در طرح «همبازی» مشارکت دارد


48 دفتر پستی تهران در طرح «همبازی» مشارکت دارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل پست کشور گفت: در طرح «همبازی» که با هدف جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند از 9 تا 11 مهرماه اجرا می‌شود، 48 دفتر و باجه پستی ثابت و سیار در سطح استان تهران مشارکت دارد.

رمضانعلی سبحانی‌فر روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح «همبازی» به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نهاد طبق مسئولیت اجتماعی خود در اجرای این طرح با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت می‌کند و علاوه بر ۴۰ پایگاه ثابت، هشت دستگاه خودرو پستی نیز به صورت سیار در سطح استان تهران، اجناس و کمک‌های مردمی را برای دانش‌آموزان زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‌آوری خواهد کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که روز گذشته در این خصوص به امضا رسید، بیش از یکهزار دفتر و باجه پستی و سیار کشور کمک‌های مردمی در قالب طرح «همبازی» را جمع‌آوری می‌کند.

به گفته وی طرح همبازی از ساعت هشت تا ۱۸ امروز تا ۱۱ مهرماه در سطح کشور اجرا می‌شود و پایگاه‌های ثابت و سیار پست، اقلام اهدایی از جمله وسایل تحصیلی، لوازم‌التحریر و پوشاک را جمع‌آوری می‌کند و آن را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا امسال جشن عاطفه‌ها به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا و مصادف شدن با ایام محرم و صفر از ۲۲ شهریور کلید خورد و روزهای آخر آن که با مشارکت پست اجرا می‌شود، «همبازی» نام دارد.

هر ساله برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کمک‌های مردمی در قالب برنامه‌های سراسری جمع‌آوری می‌شود؛ برنامه‌هایی که نمادی از نیکی و همدلی مناطق مختلف کشور برای حمایت از علم‌آموزی است؛ نهادهای متولی و حمایتی نیز همواره تسهیل‌گر کمک به این دانش‌آموزان هستند و با اجرای طرح‌هایی چون «همبازی»، زمینه را برای مشارکت مردم فراهم می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...