رییس سازمان بسیج کارگری:تقویت تولید و کار رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است


رییس سازمان بسیج کارگری:تقویت تولید و کار رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: دشمن با انواع تحریم‌ها، وارد یک جنگ اقتصادی تمام عیاراعلیه ایران شده است که رمز پیروزی در این نبرد تقویت حمایت از فرهنگ کار و تولید است.

علی‌حسین رعیتی‌فرد روز چهارشنبه در نشست با نمایندگان بخش کارگری و کارفرمایی این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۱۴ هزار شهید کارگری در کشور افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس با تجهیز امکانات و تجهیزات خود و سایر کشورهای متحد، تلاش داشت انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند.

وی ادامه داد: با اتکای به قدرت ایمان، رهبری امام خمینی(ره) و فرهنگ ایثار و شهادت جلوی هژمونی غرب ایستادیم و به پیروزی مهمی دست یافتیم که به دوران طلایی تاریخ کشور تبدیل شده است.

رعیتی‌فرد تصریح کرد: دشمن پس از جنگ نظامی و فرهنگی وارد یک نبرد نابرابر اقتصادی شده است و از تمام ظرفیت‌ها برای تحت فشار قرار دادن کشور استفاده می‌کند.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور، تقویت فرهنگ کار و تولید را رمز پیروزی در جنگ اقتصادی دانست و گفت: کشور ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، ما در منطقه ژئوپولتیک غرب خاورمیانه قرار داریم و با وجود یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز آبی و همسایگان متعدد،می‌توانیم بر فشارهای موجود غلبه کنیم.

رعیتی‌فرد خاطرنشان کرد: فشار تحریم‌های خارجی از یک سو و خودتحریمی از داخل بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده است که می‌طلبد در این خصوص اقداماتی به موقع و سریع انجام گیرد و تلاش و نظارت بر داخل بیش از پیش شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید از روحیه محافظه‌کاری خارج شویم، اظهار داشت: این محافظه‌کاری در همه بخش‌ها وجود دارد و مدیران باید قدرت ریسک بیشتری داشته باشد.

رعیتی‌فرد خاطرنشان کرد: رویکرد بسیج نیز تغییر کرده و تلاش می‌کند تا در کنار حوزه های تخصصی به مردم در صحنه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست نمایندگانی از بخش‌های کارگری و کارفرمایی به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

۲۶۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا